کد خبر: ۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۵ 08 February 2015
مراسم افتتاح آموزشکده سما واحد اقلید با حضور محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده مردم اقلید ، فرماندار، رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اقلید و برخی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

محسن هاشمی با اشاره به سفر دوره‌ای انجام‌شده در بازدید از دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور در استان فارس اظهار کرد: آموزشکده سما اقلید در زمینی به مساحت 17 هزار مترمربع با زیربنای 3 هزار و 600 مترمربع با اعتباری بالغ‌بر یک‌میلیارد و 700 میلیون ریال احداث‌ شده که دارای 13 کلاس آموزشی، 4 کارگاه و آزمایشگاه، سالن آمفی‌تئاتر و ... است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی، وی گفت: در این سفر تاکنون از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کازرون،نورآباد، یاسوج ، اقلید، آباده،شهرضا بازدید شده است.

معاون عمرانی دانشگاه افزود: بیمارستان کازرون یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی این واحد بود که خوشبختانه 96 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که پس از تجهیز توسط معاونت پزشکی سال آینده به بهره برداری می رسد.

هاشمی ادامه داد: همچنین در بازدیدی که از واحد یاسوج داشتم ، هفت پروژه عمرانی در این واحد وجود داشت که به علت حجم بالای سرمایه گذاری ، تورم، قراردادهای ثابت و کاهش تعداد دانشجو ، متوقف شده بود که تدابیری برای آنها اتخاذ شد.

وی وضعیت پروژه ها در واحدهای آباده و شهرضا را مناسب ارزیابی کرد و گفت: واحد آباده در خصوص تبدیل به احسن کردن اموال دانشگاه خوب عمل کرده بود و واحد شهرضا هم یک المان شهدا و استخر را در حال ساخت داشت.

محسن هاشمی گفت: قرار بود که یک پروژه عمرانی در واحد داریون افتتاح شود که چون هنوز مراحل هواسازی آن کامل نشده بود این موضوع رخ نداد.

وی هدف از این سفر را رسیدگی به پروژه‌های عمرانی و اجرایی دانشگاه‌های آزاد اسلامی دانست و افزود: با شناسایی نقاط ضعف و قوت پروژه‌ها و بررسی وضعیت اجرایی آن سعی می‌کنیم مشکلات را حل کرده و در راستای ایجاد فضاهای آموزشی و رفاهی مناسب برای دانشجویان پروژه‌های عمرانی را سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم.

آموزشکده سما اقلید در زمینی به مساحت 17 هزار مترمربع با زیربنای 3 هزار و 600 مترمربع با اعتباری بالغ‌بر یک‌میلیارد و 700 میلیون ریال احداث‌ شده که دارای 13 کلاس آموزشی، 4 کارگاه و آزمایشگاه، سالن آمفی‌تئاتر و ... است.

گفتنی است معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی پس از این از واحدهای بروجرد، شهرکرد، نجف آباد و خوراسگان بازدید خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار