فرماندار آبیک انتقاد کرد
فرماندار آبیک از عملکرد ضعیف مسؤولان امور اراضی و جهاد کشاورزی استان قزوین در صدور مجوز برای ساخت اتاقک در باغ‌ها و مزارع این شهرستان انتقاد کرد.
کد خبر: ۳۳۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 01 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی چهارشنبه شب در جمع شورای روستای قشلاق و تعدادی از مردم این روستا اظهار داشت: در زمینه صدور مجوز ساخت اتاقک در مزارع و باغ‌ها اشتباه عمل می‌شود و عملکرد مسؤولان سازمان جهاد کشاورزی و امور اراضی استان قزوین در این زمینه ضعیف است.

وی افزود: از مسؤولان سازمان جهاد و امور اراضی استان قزوین درخواست می‌شود در صدور مجوز ساخت اتاقک در مزارع و باغ‌ها تسهیل و تسریع ببخشند.

فرماندار شهرستان آبیک با تأکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب از سوی مردم روستاها ادامه داد: گرچه تأمین آب شرب روستاها وظیفه دولت بوده اما در استفاده بهینه آب در روستاها، فرهنگ‌سازی امری مهم و ضروری است.

رحمانی با اشاره به اتمام مراحل پایانی شهر شدن روستای قشلاق در وزارت کشور تصریح کرد: شهر شدن این روستا به طور ویژه در حال پیگیری و رسیدگی است که با تحقق این مهم، می‌توان در رفع بسیاری از مشکلات گام‌های موثری برداشت.

وی در دیدار با رضا طالبی جانباز 25 درصد بسیجی روستای قشلاق شهرستان آبیک نیز گفت: بسیج به عنوان شجره طیبه پیش از آغاز جنگ تحمیلی با دوراندیشی امام راحل تشکیل شد که امروز به قشرهای مختلفی تبدیل شده و مأموریت‌های متعددی را به منصه ظهور می‌رساند.

این مسؤول افزود: در دوران دفاع مقدس گرچه از قشرها و ارگان‌های نظامی مختلف حضور داشتند اما بسیجیان حضور پررنگ‌تری داشته و به نحو احسن نقش‌آفرینی کردند.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با بسیجیان ادامه داد: با این فرمایش ایشان که «عضو بسیج بودن ملاک نیست و هرکس قلب و رفتار و حرکاتش در مسیر تفکر بسیج باشد، بسیجی است» تکلیف را بر همه روشن ساختند.

رحمانی پوشیدن لباس بسیجی را افتخار عنوان کرد و گفت: بسیج در نزد امام خمینی (ره) جایگاه خاصی داشته و قطعا جایگاه تعریف شده‌ای است؛ همچنین مقام معظم رهبری هم عنایت ویژه به بسیج دارند و بسیج را یک تفکر انقلابی و فراگیر می‌دانند که مورد پسند جامعه است.

 وی اظهار امیدواری کرد، به عنوان یک بسیجی بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهیدان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان بسیجی باشیم.

این مسؤول افزود: بسیجیان داوطلبانه به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند و از کیان نظام اسلامی دفاع کردند.

رحمانی اضافه کرد: دیدار امروز با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان بسیجی به مناسبت هفته بسیج و شهادت امام رضا (ع) صورت گرفته است.

گفتنی است، فرماندار آبیک با مادران شهید رحیم‌الله کریمی و غلامعلی شریفی، مادر شهید رحیم یونسی از شهدای شهر آبیک و آزاده سرافراز سلام‌الله کاظم‌خانی دیدار کرد.

در این دیدارها حسن نظافتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک، غلامرضا اخلاقی بخشدار بخش مرکزی و محمد محمدی مدیر شرکت برق شهرستان آبیک حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار