وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع معتمدان، مسولان و اقشار مختلف مردم سراوان گفت: تحقق آرزوی دیرینه مردم برای بهره برداری از بیمارستان سراوان مهمترین هدف سفر دومم به این شهرستان و از آرزوهای من است.
کد خبر: ۳۴۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 10 December 2016
 به گزارش ایرنا دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی روز جمعه در دومین سفر خود به شهرستان سراوان در جمع مسئولان، معتمدان و ریش سفیدان طوایف، علما و قشرهای مختلف مردم تصریح کرد: سفر دومم به شهرستان سراوان به خاطر تسریع در اتمام عملیات ساخت بیمارستان200 تختخوابی در حال احداث انجام شده است و امیدوارم بر اساس قولهایی که داده شده تا پایان کار این دولت این آرزو محقق شود.
وی با بیان اینکه هرچقدر در حوزه آموزش عالی سرمایه گذاری و تلاش شود خدمات بهتری ارایه خواهد شد افزود: مجتمع آموزش عالی سلامت سراوان بر اساس قول داده شد ایجاد و راه اندازی خواهد شد.
وی گفت: همه ما باید برای کمک به امنیت سلامت کشور و استقرار و تحقق آرمانهای جمهوری اسلامی تلاش کنیم و به یقین هدف مسئولان حمایت و توجه ویژه به مستضعفان است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه کشور با وحدت و همدلی می تواند راههای پیشرفت و ترقی را طی کند و به آرامش برسد تصریح کرد: مسیر دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی رئیس جمهوری مسیر اعتدال و پرهیز از هرگونه تشنج چه در داخل و چه در خارج ایران است که راه انبیاء هم جز این نیست.
وی افزود: کشور را نمی توان با شعار، سرو صدا و جنگ ساخت ما باید با همسایگان و دیگر کشورها تعامل داشته باشیم.
قاضی زاده هاشمی در خصوص ظرفیت های سواحل مکران نیز گفت: سواحل مکران بیشترین امکان را برای رشد و ترقی دارد و باید در این سواحل سرمایه گذاری انجام شود تا گنج های نهفته این منطقه کشف و به بهره برداری برسند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در بازدید از پیشرفت عملیات ساخت بیمارستان سراوان گفت: این مرکز درمانی می تواند جمعیت بیش از 400 هزار نفری منطقه و کشورهای هم جوار را پوشش دهد.
دکتر هاشمی افزود: بیمارستان دوم سراوان پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم تا قبل از شهریور سال آینده به بهره برداری برسد.
وی بیان کرد: بدون تردید این بیمارستان نقش مهمی نه تنها برای سراوان بلکه در کل منطقه ایفا خواهد کرد.
وی ادامه داد: با توجه به تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت در سراوان این بیمارستان قطعا آموزشی خواهد بود و می تواند در ارتقای دانش فرزندان این منطقه نقش موثری داشته باشد.
وی در خصوص جذب و بکارگیری نیروهای این بیمارستان گفت: مجوز نیروی انسانی برای این بیمارستان اخذ شده که پس از راه اندازی این مرکز درمانی تامین نیروی انسانی آن با اولویت نیروهای بومی منطقه در قالب آزمونهای استخدامی دولت انجام خواهد شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اتفاق شماری از معاونان و مسئولان این وزارتخانه سفر چهار روزه خود را از امروز جمعه با ورود به شهرستان سراوان آغاز کرد.
وی پس از بازدید از طرحهای مختلف بهداشتی و درمانی و دیدار با مسئولان و معتمدان و مردم سراوان، عازم شهرستانهای ایرانشهر و دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان شد.
7336 * 7308 **6081 خبرنگاران: شعیب بردبار و احسان بختیاری ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار