درد دل های یک عاشق فوتبال
فردی مثل بنده که اچار فرانسه ورزش شهرستان مشهور بوده دیگر کم آورده است و از لحاظ مالی با توجه به مشکلاتی که باشگاه برایش بوجود آورده است گرفتار است
کد خبر: ۳۴۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 11 December 2016
در بعدازظهر سرد این روزهای شهر دهدشت وپس از چندروز هماهنگی در دفتر محل کار فردی زحمتکش درحوزه ورزش کهگیلویه حضور یافتیم.

شخصی که بقول خودش وگواه دوست داران ورزش شهرستان، زندگی اش را فدای فوتبال و فوتسال کرد ولی آنطور که باید وانچنان که حقش بود بها داده نشد.
اسمائیل صمدی نسب مدیر عامل تیم فوتسال بانوان بلادشاپورکهگیلویه بزرگ نماینده استان در لیگ دسته یک فوتسال قهرمانی باشگاه های کشور با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، درد دل نمود که عینا جهت آگاهی مدیران کهگیلویه در زیر می اید.
 
آچار فرانسه شهرستان به آخر خط رسیده است / همچنان منتظر کمک به تیم فوتسال بانوان هستیمتیم فوتسال بلادشاپورکهگیلویه بزرگ درابتدا مرصاددهدشت نام داشت درسال ۱۳۸۸تشکیل گردید ودرسال۱۳۸۹قهرمان استان شد و پس از گرفتن سهمیه زیرگروه کشور بعنوان نماینده کهگیلویه و بویراحمد پس از نایب قهرمانی به لیگ ۳راه یافت.
صمدی نسب ادامه داد:تااینکه پس از کش و قوس فراوان در سال۱۳۹۳ باشگاه وامتیازتوسط اینجانب، خادم ورزش وعلاقمندبه شهردهدشت و جهت رشدوتوسعه فوتسال و فوتبال بخش بانوان بامیزبانی تیمهای شهرداری تبریز،کاله مازندران و شهرداری دزفول و هیات فوتبال قم و تیم داوری دردوررفت با هزینه شخصی، بازیها بابازیکنان بومی از شهرهای دهدشت وگچساران وچرام وبهمئی و سوق و قلعه رئیسی ودیشموک پابه عرصه مسابقات گذاشتند و در لیگ یک ماندگار شدند و دور برگشت با هزار زحمت به آمل مازندران رسیدند و در انجا بازهم نتایج درخشانی کسب کردند ، درسال ۱۳۹۴ بازهم بنام بلادشاپور کهگیلویه بزرگ شرکت کردند ، در لیگ ماندند تا اینکه در سال ۹۵ در اذر ماه جلسه قرعه کشی در محل کمیته فوتسال بانوان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در شهر تهران برگزار گردید که تیم بلادشاپور کهگیلویه بزرگ با تیمهای شهرداری دزفول، رامهرمز ، هیات فوتبال چالوس و نماینده تبریز همگروه شدند که دور رفت بازیها ازمورخه ۲۸٫۹٫۹۵ برگزار می شود.
اسمائیل صمدی نسب که بغض نموده بود گفت:متاسفانه حتی این باشگاه پول ورودی و تهیه لباس مسابقات ، گرمپوش ، کفش ، ساقبند ، توپ و وقت سالن هم ندارد و پول صدور کارت نیز نداشت.
وی تصریح کرد: فردی مثل بنده که اچار فرانسه ورزش شهرستان مشهور بوده دیگر کم آورده است و از لحاظ مالی با توجه به مشکلاتی که باشگاه برایش بوجود آورده است گرفتار است و بارها به فرمانداری و اداره ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و ادارات دهدشت و کهگیلویه بزرگ و استان مراجعه نمودم که حتی یک ریال کمک نکردند و از انجا که فوتسال بانوان این شهرستان استعدادهایی چون شبنم بهشت بهترین فوتبالیست بانوی سال ۱۳۹۴ایران اسلامی را داشته و مرضیه توفیقی بازیکن لیگ برتری و تیم ملی فوتسال و دعوت شدگان به اردوهای تیم های ملی دانش آموزی در رده های نونهالان و نوجوانان و جوانان فوتسال کشور را در کارنامه خود دارند ولی تاکنون اقدامی نشده و مشاورین نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی که از جنس ورزش هستند اقدامی نکرده اند و چندبار بصورت حضوری و تلفنی به آنان و پیامک در فضای مجازی اطلاع رسانی و ازکمبود بضاعت مالی خود و باشگاه جهت تامین بودجه التماس نمودم ولی هیچکس به این باشگاه اهمیتی نداده اند.
صمدی نسب تاکید کرد:البته جادارد از زحمات سال های گذشته حجت الاسلام موحد، خداداد افشاریان ،سردارهاشمی پور ،نجات نیا، فرمانداران مختلف کهگیلویه آقایان کریمی و رضایی و دکترپوزش،مدیریت ورزش شهرستان واستان وسیدکرامت موسوی و پرویز موسوی تشکرکنم که در حد امکان کمک نمودند اما ما واقعا امسال مشکل داریم و در هفته آینده حضورمان دراین مسابقات مهم قطعی نیست و نیاز است که فکر اساسی شود.
صمدی نسب باتقدیر از اخوان مدیر زحمتکش هیات فوتبال شهرستان کهگیلویه و لطف الله اروانه گفت انها قول پیگیری داده اند و هاشمی پور نماینده محترم هم در این راستا قولی داده و ما همچنان منتظر اقدام نماینده محترم و مدیران کهگیلویه هستیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
آچار فرانسه این همه ای که جنابعالی اسم آوردی مسوولینی بودن که باید کمک میکردن دیگه کی کمک نکرده یکم فکر کن ببین کدوم پیرزن پیرمرد دیگه باید کمک میکرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار