شاپور پولادی؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: اعتبارات شهرداری های استان در سال 94 نسبت به سال 91 بیش از 600 درصد رشد داشته است و حقوق کارکنان که در طول این چند سال 600 درصد رشد نداشته و در نهایت تنها 50 درصد افزایش یافته، پس ریشه مشکل از کجاست؟
کد خبر: ۳۴۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 11 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛شاپور پولادی روز یکشنبه در همایش شهرداران استان ایلام با بیان اینکه ریشه این مشکل در استخدام های بی رویه است، افزود: برخی شهرداری ها اگر توان و بودجه مناسب ندارند چرا افراد را بدون ضابطه استخدام کرده و به عناوین مختلف قانون را دور می زنند.
 
پولادی با اشاره به اینکه در تمامی شهرداری های استان هزینه های جاری و حقوق و مزایای پرسنل بیش از سه برابر هزینه های عمرانی است، گفت: باید بپذیریم همه در این زمینه مشکل دارند اما باید هزینه کرد شهرداری ها مدیریت شود هر چند ممکن است نارضایتی هایی نیز ایجاد شود.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه در پایان عمر شوراها وارد فضای رقابتی و انتخاباتی می شویم، افزود: ممکن است در این زمینه فشارهایی به شهرداران وارد شود اما باید قانون ملاک عمل و تصمیم گیری قرار گیرد زیرا شهرداران باید در قبال تصمیمات خود حتی در آینده در مقابل دستگاه های نظارتی پاسخگو باشند.
 
پولادی در خصوص ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری ها تاکید کرد: دست شهرداری ها باید از جیب دولت قطع شود و در این زمینه لازم است از ظرفیت ها و پتانسیل های بومی هر منطقه استفاده شود.
 
وی با اشاره به تخصیص بخشی از اعتبارهای عمرانی استان به صورت اسناد خزانه اسلامی، یادآور شد: مدل تامین اعتبار طرح های عمرانی از ریالی به اوراق تغییر کرده و باید شهرداران با برگزاری نشست هایی پیمانکاران را توجیه کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار