کد خبر: ۳۴۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 18 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سرپرست شهرداری مهریز از ساماندهی و نظارت بر فعالیت 300 دستگاه وسایل نقلیه برای جابجایی مسافران درون شهری و برون شهری در این شهرستان خبر داد.
عباسعلی زارع  افزود: هم اکنون 65 دستگاه مینی بوس ، 26 دستگاه تاکسی ، 200 دستگاه تاکسی تلفنی و 11 دستگاه اتوبوس نسبت به جابجایی شهروندان در مهریز فعالیت دارند.
وی ادامه داد: اتوبوس های بین شهری در مسیر مهریز به یزد و بالعکس زیر نظر سازمان حمل و نقل و پایانه ها و نظارت شهرداری این شهرستان در قالب یک برنامه مدون از ابتدای صبح تا شب کار جابجایی مسافران در این مسیر را بر عهده دارند.
وی افزود: استفاده آحاد مردم از وسایل درون شهری و برون شهری نقش مهمی در کاهش ترافیک ، هزینه ها ، و تقویت ناوگان عمومی شهری دارد که باید با همکاری رسانه ها فرهنگ سازی شود.
این مسئول تصریح کرد: مردم باید در صورت مشاهد هرگونه مشکلی مراتب را برای پیگیری و نظارت بیشتر به شهرداری مهریز و یا تلفن 32522040 اطلاع دهند.
زارع از همکاری رانندگان و رعایت مقررات در طول سال و تعامل با مسئولان ناوگان و سازمان حمل و نقل قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود تا با همکاری بیشتر بتوان به شهروندان خدمت کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار