پیگیری‌های زیادی به عمل آمد، جلسات محرمانه، غیر محرمانه نشد که نشد.به هر حال تقاضا مندیم مومنین عنایتی فرمایند هر کسی می تواند هر نوع کمکی انجام دهد تا این مشکل حل شود.
کد خبر: ۳۴۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 24 December 2016
از آنجا که خطبه های نماز جمعه در اصل محلی برای بیان مواضع حکومت اسلامی و همچنین مشکلات و معضلات جامعه به دولتمردان به حساب می آید ، معمولا در خصوص ائمه جمعه گاها انتقاداتی بیان می شود که برخی حقیقی و برخی را می توان سیاسی نامید.
در برخی انتقادات از برخی ائمه که بیشتر به مسائل سیاسی و کلان کشوری پرداخته می شد ، منتقدین می گفتند چرا فلان امام جمعه به معضلات منطقه نمی پردازد و وقتی برخی دیگر از امامان جمعه به انتقاد از عملکردهای دولتی ها می پردازند ، دولتی ها شاکی می شوند که امامان جمعه در مسائلی دخالت می کنند که اطلاعات درستی ندارند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امام جمعه گچساران در بخشی از خطبه های نماز جمعه به برخی مشکلات شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت : برخی از مطالبی که در گذشته در خصوص موضوعی عرض کردم دقیق همین بود و کم و کاستی در آن راه نداشت.
وی در ادامه تصریح کرد:برخی از موضوعاتی و مطالبی که از تریبون نماز جمعه ایراد می شود و کلماتی که عرض می کنیم باید کلمه به کلمه به خداوند جواب دهیم و در مسائلی که گاهی گفته می شود و حرفی می زنیم اینطوری نیست که از سر خود چیزی بگوییم .

حجازی اظهارکرد:گاهی عده ای در سایت های خبری و در جاهای دیگرمی گویند امام جمعه همیشه می نالد.خوب یکی هم سئوال کند که چرا می نالد.؟!

وی افزود:وضعیت مصلی به گونه‌ای است که با بارندگی درون مصلی نیز باران می‌آید، پیگیری‌های زیادی به عمل آمد، جلسات محرمانه، غیر محرمانه نشد که نشد.به هر حال تقاضا مندیم مومنین عنایتی فرمایند هر کسی می تواند هر نوع کمکی انجام دهد تا مشکلات مصلای بزرگ این شهر سامان یابد .مردم دیگر خسته شده اند و نمی توانم تحمل کنم هر مومنی بتواند کمکی به رفع مشکلات مصلی انجام دهدو دیگر کاری به کار پیمانکار و بخشنامه ها نخواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار