فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» با حضور نماینده ولی فقیه در استان اکران شد.
کد خبر: ۳۴۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 24 December 2016
به گزارش  تابناک از قزوین، فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» جمعه شب به کارگردانی و نویسندگی: ابوالقاسم طالبی با حضور؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، همچنین جمعی از فعالان فرهنگی ، در سینما بهمن حوزه هنری قزوین به نمایش در آمد.

«یتیم‌خانه ایران» داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران در سال‌های ۱۲۹۵ تا ۱۲۹۷ و در کوران جنگ جهانی اول در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد را روایت می کند.
در این اثر سینمایی بازیگرانی همچون: علیرام نورایی، جعفر دهقان، فرخ نعمتی‏، قطب الدین صادقی، حمید تاج دولتی ، علی شادمان، بهارک صالح نیا، والا شهیری، بهار محمد پور، ایمان صفا، مهری آل آقا، ملیکا شعبان، محسن حسینی، اصغر حیدری ،مصطفی بهشتی، محبوبه تقویت مجید معافی و تعداد دیگری از هنرمندان سینما و تاتر در این اثر سینمایی ایفای نقش می کنند.
بازیگران خارجی همچون: برایان تورفه از انگلیس، کامرون چاپمن از انگلیس، برت جان کورن از هلند، پاول دیونی از انگلیس، جان اتول از ایرلند، توبی هیوز از انگلیس و کلوم کوتس از انگلیس از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر سینمایی حضور دارند.
گفتنی است: این فیلم با همکاری مشترک حوزه هنری قزوین و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اکران شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار