نخستین همایش فرهنگی اجتماعی زوج های جوان با عنوان محرمانه های ازدواج در شهرستان مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 25 December 2016
به گزارش تابناک یزد،در این همایش که  با حضور جمعی از زوج های جوان و خانواده های آنها برگزارشد ، کارشناس مشاوره سازمان بهزیستی یزد در سخنانی به اهمیت شناخت زوج ها به مسائل مختلف زندگی اشاره و افزود: زوج ها باید با مطالعه دقیق و آشنایی کامل برای پیوند مقدس زناشویی اقدام کنند.
حسینعلی دهقانی زاده افزود: ازدواج از چنان اهمیتی برخوردار است که زوج های جوان باید ابعاد مختلف آن را به خوبی بشناسند و برای تشکیل و شروع زندگی مشترک پایدار فعالیت نمایند.
وی تصریح کرد: عدم آشنایی زوج های جوان به زوایای مختلف زندگی در آینده دردساز می شود بنابراین در پیوند مقدس باید تمام ابعاد اجتماعی ، فرهنگی و خانوادگی آن با دقت بررسی و سپس اقدام بعمل آید.
دهقانیزاده گفت: زوج ها تنها اگر یک بعد زندگی و همسر را برای انتخاب ملاک عمل قرار دهند بدون شک بعد از مدتی دچار مشکل می شوند و لازم است ابعاد مختلف و معیارهای متعدد مورد بررسی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: در جلسه خواستگاری بر زوج های جوان است از مسائل مختلف سوال کنند تا بعد از ازدواج و تشکیل خانواده برایشان ابهامی نباشد که خیلی از مسائل و مشکلات بخاطر تک معیاری سوال است.
کارشناس مشاوره بهزیستی استان یزد گفت: باید بلوغ‌های مختلف عاطفی، شخصیتی ، اجتماعی، اقتصادی و معنوی مورد بررسی قرار گیرد که موضوع مهمی است.
این همایش به همت اداره بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز با هدف فراگیری مهارت‌های ارتباطی برای زندگی بهتر برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار