رئیس هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسماء یزد از برگزاری دومین دوره تربیت مربی قرآنی کودک به روش نوین با حضور احمدرضا محسنی از مشهد در یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 26 December 2016
به گزارش تابناک یزد،محسن احمدی اظهار کرد: دومین دوره تربیت مربی قرآنی کودک به روش  نوین با حضور استاد احمدرضا محسنی از مشهد مقدس توسط در این موسسه برگزار می شود.
وی ادامه داد: این دوره ویژه خواهران و داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم از شرایط این دوره است که به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر  اعطا می شود.

احمدی افزود: این دوره از روز شنبه ۱۱ لغایت ۱۶ دی ماه جاری از ساعت ۱۴ تا ۱۹ در سالن همایش های امامزاده سیدجعفر محمد ع یزد واقع در بلوار جمهوری برگزار می شود.
وی ادامه داد: افراد برای ثبت نام ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند که این مبلغ برای طلاب، بسیجیان، مهدهای قرآن و ... با تخفیف ۲۰ درصدی همراه است.
احمدی افزود: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره به امام شهر میدان آرمان بریدگی اول داخل کوچه سمت چپ کوچه شهیدان ساعت ساز مهد قرآن نور الشمس تلفن ۳۵۲۵۰۷۵۷(روزهای شنبه تا چهار شنبه ساعت ۸ الی ۱۲) و شاهدیه نصرت آباد میدان توحید روبه روی رستوران تک موسسه نور السما تلفن ۳۵۲۱۵۳۰۰(شنبه تا چهار شنبه ساعت ۸الی ۱۲) مراجعه کنند.
رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسماء یزد با اشاره به اینکه سال گذشته نزدیک به ۹۰ نفر در این دوره شرکت کردند گفت: اکثرا در مهدهای قرآن مشغول به آموزش کودکان هستند.
احمدی رویکرد این موسسه را فعالیت قرآنی برای کودکان و نوجوانان و تربیت مربی قرآنی با دو شعبه در امامشهر و شاهدیه دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار