مدیر دارالقران استان بوشهر گفت: هم اکنون 231 موسسه قرآنی دراستان بوشهر فعالیت دارند. .
کد خبر: ۳۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 14 May 2015
تابناک بوشهر: عبدالحسین ناصری روز پنجشنبه درنشست با مسوولان قرآنی شهرستان دشتی افزود: از این شمار 150 تشکل و موسسه در روستاهای استان بوشهر فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: امسال دولت تدبیر وامید توجه ویژه ای به توسعه فعالیت های کانون، موسسه ها و مدارس قرآنی داشته است وسعی خواهد شد درسال جاری نیز این مدارس توسعه یابد.

ناصری بیان کرد: شهرستان دشتی مهدقاریان وحافظان ملی وبین المللی است ودهکده قرآنی چارک در این شهرستان افتخار وعزت استان بوشهر شده است.

وی ادامه داد: درموسسه های قرآنی استان بوشهر بیش از50 نوع فعالیت انجام می شود که ترویج فرهنگ قرآنی دربین کودکان، نوجوانان وجوانان ودانش آموزان از اهداف این برنامه ها است.

فرماندار دشتی گفت: 18 تشکل و موسسه قرآنی در شهرستان دشتی فعالیت دارند.

غلامرضا مهرجو افزود: قرآن کتاب آسمانی دین اسلام جایگاه و اهیمت ویژه ای میان مسلمانان دارد وهرچه فعالیت های قرآنی بیشتر شود جامعه سالم تر، با نشاط تر و توسعه یافته خواهد شد.

مهرجو اضافه کرد: یکی از اولویت های دولت تدبیروامید توجه وتوسعه موسسه ها و تشکل های غیردولتی قرآنی در کشور است.

وی اظهارکرد: توجه به زیر ساخت های قرآنی کار فرهنگی تاثیر گذار در جامعه است وسعی می شود با همه توان از فعالیت های قرآنی حمایت شود.

فرماندار دشتی به سابقه دیرینه فرهنگی، دینی ومذهبی این شهرستان اشاره و بر ضرورت توجه ویژه و توسعه موسسه ها وتشکل های قرآنی در سطح شهرستان تاکید کرد
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار