کد خبر: ۳۵۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 31 December 2016
داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به طرح‌های صنعتی در حال اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حال حاضر 533 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان در سطح استان در حال اجرا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت بهره‌برداری از این واحدهای صنعتی زمینه اشتغال 18 هزار نفر در استان فراهم می‌شود، ضمن اینکه در حال حاضر 9 هزار نفر در بخش صنعت استان مشغول به کار هستند.

دیودیده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مناسب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تاکنون بیست و پنج نشست استانی این کارگروه برگزار شده و مشکلات بیش از 127 واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفته است.

این مسؤول با اشاره به نیازمندی‌ واحدهای صنعتی استان به 504 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید گفت: تاکنون 82 میلیارد تومان از این اعتبار جذب و به 92 واحد تولیدی پرداخت شده، ضمن اینکه بیش از 100 میلیارد تومان با بانک‌ها هم عقد قرارداد صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه کمبود نقدینگی علت ایجاد بخشی از مشکلات واحدهای صنعتی است، گفت: محدودیت بازار از دیگر مشکلاتی است که صنعتگران با آن مواجه هستند.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار