ایستگاه آخر سپاهان در لیگ چهاردهم!
تابناک: نگاهی به شرایط سه تیم مدعی در جدول رده بندی لیگ به خوبی نشان می‌دهد که چگونه یک گل کمتر یا بیشتر ممکن است سرنوشت قهرمانی در لیگ را عوض کند و در طول ۹۰ دقیقه بازی تیمهای مدعی ممکن است در چند مرحله نام تیم قهرمان تغییر کند تا در نهایت یکی از سه تیم تراکتورسازی، نفت تهران و سپاهان بر بام فوتبال ایران بایستد.
کد خبر: ۳۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷ 14 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، نگاهی به شرایط سه تیم مدعی در جدول رده بندی لیگ به خوبی نشان می‌دهد که چگونه یک گل کمتر یا بیشتر ممکن است سرنوشت قهرمانی در لیگ را عوض کند و در طول ۹۰ دقیقه بازی تیمهای مدعی ممکن است در چند مرحله نام تیم قهرمان تغییر کند تا در نهایت یکی از سه تیم تراکتورسازی، نفت تهران و سپاهان بر بام فوتبال ایران بایستد.

در شرایط فعلی تراکتورسازی با ۵۷ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی حضور دارد و نفت تهران با همین تعداد امتیاز و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار دارد و سپاهان هم که در چند هفته اخیر شرایط بسیار خوبی پیدا کرده با یک امتیاز کمتر در جایگاه سوم قرار دارد.

برد تراکتورسازی در مقابل نفت به معنای قهرمانی شاگردان اولیویرا است و از طرف دیگر نفت هم در تلاش است تا دست به یک کار بزرگ بزند و با شکست قرمزهای تبریز به اولین عنوان قهرمانی خودش در تاریخ لیگ دست پیدا کند. البته در حالت سوم ماجرا سپاهان هم در کمین این دو تیم است تا شاید با رقم خوردن یک نتیجه تساوی در شهر تبریز خودش هم سایپا را ببرد و برای پنجمین بار قهرمان لیگ برتر شود.

* بازی رفت را 2 تیم به تساوی 2 ـ 2 رسیدند. گل های بازی یک در میان بود. دقیقه 4 میداوودی برای سایپا، دقیقه 39 جواهیر سوکای برای سپاهان دقیقه 44 مجتبی رمضانی برای سایپا و بالاخره دقیقه 78 عبدالله کرمی بریا سپاهان.

* در 21 بازی گذشته 2 تیم 8 برد، 6 مساوی و 7 باخت به سپاهان رسیده، 36 گل برابر 28 گل، گل های زده و خورده سپاهان است.

* 3 بازی آخر بین 2 تیم مساوی تمام شده است.

* سپاهان در روز 13 بهمن 88، سایپا را 5 ـ یک برده و بهترین بردش را به دست آورده است.

* سایپا بهترین برد خود را روز 24 شهریور 83 با حساب 4 ـ یک به دست آورده است.

* سایپا متوازن ترین تیم لیگ بوده که در هیچ مقطعی ناگهان بالا نرفته و هیچگاه یک باره افت نکرده است.

* 5 برد متوالی سپاهان آنها را مدعی قهرمانی کرده است. اگر تراکتور و نفقت مساوی کنند سپاهان با یک برد قهرمان لیگ می‌ شود.

*در بازی روز جمعه سپاهان و سایپا مطمئنا نبض مسابقه در اختیار کاپیتان‌های هر دو تیم خواهد بود. هم محرم نویدکیا و هم ابراهیم صادقی سالهاست که به عنوان نمادی برای وفاداری به باشگاهشان شناخته می‌شوند و در این مسابقه باید در مقابل یکدیگر قرار گیرند. صادقی در بازی قبلی گل پیروزی بخش تیمش را در مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند و محرم هم با بازگشت دوباره‌اش به ترکیب سپاهان شرایط را برای حسین فرکی عوض کرده است.

*سپاهان در طی چند هفته گذشته بر روی نوار برد حرکت کرده و شاگردان حسین فرکی بعد از باختی که در مقابل صبا در کارنامه شان ثبت شد در طی پنج بازی بعدی مقابل تراکتورسازی، پرسپولیس، راه‌آهن، استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان به یپروزی دست پیدا کرده‌اند و برد ششم در مقابل سایپا می‌تواند کمک بسیار زیادی به کسب پنجمین عنوان قهرمانی این تیم داشته باشد. البته برد سپاهان نیمی از تکلیف قهرمانی را حل می‌کند و تساوی دو تیم مدعی باید در این راه به قهرمانی سپاهان کمک کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار