عصر امروز، تیم والیبال شهرداری ارومیه بدون سرمربی به مصاف تیم والیبال خاتم اردکان یزد می‌رود.
کد خبر: ۳۵۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 01 January 2017

به گزارش تابناک یزد،عصر امروز هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با انجام شش بازی در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

در یکی از دیدارهای مهم تیم والیبال شهرداری ارومیه میزبان تیم والیبال خاتم اردکان یزد است.

 تیم والیبال شهرداری ارومیه که این روزها با شوک بزرگ ترک سرمربی و پاسور این تیم مواجه شد.

امروز این تیم فقط با حضور یک پاسور مقابل تیم والیبال خاتم اردکان یزد به میدان خواهد رفت و کار دشواری از این لحاظ دارد که در صورت مصدومیت این بازیکن کل زحمات تیم به هدر خواهد رفت.

با توجه به اینکه تراویسا پدر و پسر ایران را ترک کرده‌اند و در شرایط تیم را وارد بحران جدیدی کرده‌اند به نظر می‌رسد مدیران باشگاه باید به صورت جدی این وضعیت را مدیریت کنند تا بیش از پیش بر مشکلات تیم شهرداری افزوده نشود.

در مقابل تیم والیبال خاتم اردکان یزد که این روزها خوب نتیجه می‌گیرد و در نیم فصل هم چند بازیکن خوب جذب کرد قرار دارد که برای صعود به دور پلی‌آف نیاز به برد دارد و می‌تواند در این شرایط بحران زده تیم والیبال شهرداری ارومیه حداکثر امتیاز را کسب کند و امیدوار باشد تا جزو هشت تیم صعود کننده باشد.

باید منتظر ماند و دید عصر امروز چه اتفاقی در سالن غدیر ارومیه خواهد افتاد و هواداران دو آتیشه ارومیه می‌توانند در این روزهای پریشان خود کمی به آرامش خاطر برسند یا با شکست مقابل اردکان باز هم بر نگرانی‌های والیبال دوستان شهر عشاق خواهد افزود.

*برای حضور در تعطیلات سال نو ایران را ترک نمی‌کنیم

پاسور ایتالیایی تیم والیبال شهرداری ارومیه پیش از خروجش از کشور ایران گفت‌: به خاطر عمل نشدن به تعهدات باشگاه، ما از ایران می‌رویم نه برای تعطیلات و اگر پول پرداخت نشود برای همیشه ایران را ترک می‌کنیم.

دراگان تراویسا در پاسخ به این سوال که آیا برای تعطیلات سال نو به کشورش رفته است، اظهار داشت:  ما به کشورمان بازگشتیم به این دلیل که باشگاه شهرداری ارومیه به قرارداد ما پایبند نبود.

تراویسا ادامه‌ داد: مسئولان هر هفته به ما قول داده‌اند که مطالبات‌مان را پرداخت کنند اما  این کار را نکردند بنابراین ما تصمیم گرفتیم که باشگاه را ترک کنیم، چرا که حرفه‌ای هستیم و انتظار داریم که آن‌ها به ما احترام بگذارند همان طور که از روز اول ما به آن‌ها احترام گذاشتیم.

وی تصریح کرد‌: اگر مسئولین، قرارداد ما را پرداخت کنند بر می‌گردیم  در غیر این صورت برای همیشه می‌رویم.

*در صورت عدم بازگشت تراویسا تیم با کمک مربی کار خود را ادامه می‌دهد

سرپرست تیم باشگاه شهرداری ارومیه پیش از دیدار تیمش مقابل تیم والیبال اردکان یزد، گفت: سفر سرمربی، مربی بدنساز و پاسور این تیم به علت پرداخت نکردن تعهدات مالی نیست چرا که آن‌ها بیش‌ترین مبلغ قرارداد خود را از باشگاه دریافت کرده‌اند.

بیژن فرج‌زاده اظهار داشت: بر اساس مذاکرات به عمل آمده با شهردار قرار بود که مابقی مبلغ قرار داد مربیان و بازیکن خارجی نیز تا چند روز آینده پرداخت شود.

وی تصریح کرد: به هر ترتیب هنوز حضور مربیان و بازیکن خارجی تیم شهرداری ارومیه برای مسئولان باشگاه در هاله‌ای از ابهام است و امید داریم این مسئله به زودی حل و فصل شود.

وی ادامه داد: در صورتی که تراویسا در روزهای آینده به تیم والیبال شهرداری ارومیه باز نگردد، باشگاه شهرداری ارومیه تصمیم خاصی برای جذب سرمربی جدید ندارد و این تیم با هدایت مربی و کمک مربی به کار خود ادامه می دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار