بدهکاری 38 میلیارد تومانی آموزش و پرورش مازندران به تأمین اجتماعی مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران از بدهی 38 میلیارد تومانی آموزش و پرورش مازندران به این سازمان خبر داد و گفت: دریافت مطالبات این نهاد از آموزش و پرورش مربوط به سال 88 و بر اساس دریافت حکم قانونی است.
کد خبر: ۳۵۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴ 02 January 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اصغر محمودی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران درباره مسدود شدن حساب آموزش و پرورش توسط تأمین اجتماعی اظهار کرد: دریافت مطالبات این نهاد از آموزش و پرورش مربوط به سال 88 و بر اساس دریافت حکم قانونی است.
 
وی افزود: رأی صادر شده در ارتباط با مطالبات تأمین اجتماعی از آموزش و پرورش در سال 89 در دفتر آموزش و پرورش ثبت شده است.
 
مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: مدیرکل وقت آموزش و پرورش در ابتدای سال تحصیلی 89 اسامی افرادی که باید حق بیمه‌ آنها پرداخت می‌شد را طی لیستی به ما اعلام کرد و حق بیمه افراد را محاسبه و در اختیار ما قرار داد.
 
این مسؤول با اعلام اینکه تأمین اجتماعی برای جلوگیری از بروز مشکل برای این نهاد به مدت 6 ماه برای اجرای حکم صبر کرد، افزود: مرجع صدور رأی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و احکام را اجرا می‎کند.
 
محمودی در پایان با بیان اینکه بدهکاری آموزش و پرورش به تأمین اجتماعی 38 میلیارد تومان است، گفت: از این مقدار 23 میلیارد تومان اصل و بقیه جرائم است که برای پیشبرد امور تأمین اجتماعی نیاز است این رقم در اختیار این نهاد قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار