عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم مطرح کرد
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: اجرای طرح برخورد با واحدهای صنفی بدون پروانه تاثیر مثبتی داشت و موجب شد که تعداد واحدهای بدون پروانه در شهر کاهش یابد.
کد خبر: ۳۵۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 03 January 2017
به گزارش تابناک قم، سید ابراهیم صحفی با اشاره به احداث شهرک خودرو در این شهر اظهار کرد: قرار است که شهرک خودرو در قم ایجاد شود و خودروفروشان شهر و تمام مشاغل و صنوف مرتبط با خودرو در این شهرک تجمیع شوند.

وی ادامه داد: در شهرک شهاب برای فاز بنکداران هم حدود 80 قواره زمین فروختیم، خیابان‌های این شهرک عریض شد و از عرض 20 متر به عرض 45 متر رسید، کارهای زیرساخت شهرک شهاب در حال انجام شدن است و از حدود دو تا سه ماه دیگر با تکمیل خیابان‌های این شهرک، بنکداران استان قم ساخت و ساز واحدهای خود در شهرک شهاب را شروع می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم افزود: شهرک خودرو در پشت میدان تره بار قرار دارد و در جلسات مربوط به احداث این شهرک شرکت می‌کنیم و با اتحادیه‌های مختلف استان برای حضور در شهرک خودرویی رایزنی کردیم و احداث این شهرک آغاز شده است.

صحفی با اشاره به ضرورت انتقال برخی از صنوف به خارج از شهر قم گفت: یکی از طرح‌های اتاق اصناف استان این است که مشاغل مزاحم و پر سر و صدا به خارج از شهر قم منتقل شود.

وی ادامه داد: واحد ساماندهی اتاق اصناف استان قم چند ماهی تعطیل شده بود که این مسئله افزایش واحدهای صنفی بدون پروانه را در استان به دنبال داشت، اما طی ماه‌های اخیر فعالیت واحد ساماندهی اتاق اصناف دوباره از سر گرفته شد.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم افزود: اکنون به شدت با واحدهای صنفی بدون پروانه در استان برخورد شده و این واحدها پلمب می‌شوند. این مسئله موجب شده است که صاحبان بسیاری از واحدهای صنفی بدون پروانه در استان قم برای دریافت پروانه به اتحادیه‌ها مراجعه کنند.

صحفی در پایان با اشاره به طرح برخورد با واحدهای صنفی بدون پروانه در شهر قم خاطرنشان کرد: اجرای این طرح تاثیر مثبتی داشت و موجب شد که تعداد واحدهای بدون پروانه در شهر کاهش یابد، از طرف دیگر هم طرح برخورد با واحدهای صنفی بدون پروانه در شهر قم موجب شد که میزان صدور پروانه کسب در این شهر افزایش پیدا کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار