رئیس اداره حفاظت محیط زیست تاکستان مطرح کرد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست با افرادی که با فرهنگ‌سازی، دست از تخلف و جرایم محیط زیستی بر نمی‌دارند، قطع به یقین برخورد جدی و بازدارنده‌ای می‌‌شود.
کد خبر: ۳۵۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 04 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد جلیلوند صبح امروز در نشست صمیمی که با حضور رئیس حوزه قضایی ضیاءآباد در سرمحیط‌بانی جرندق برگزار شد از حضور رئیس دادگاه عمومی بخش ضیاءآباد در جمع محیط‌بانان، گزارشی از وضعیت و قابلیت‌های منطقه مذکور و عملکرد یگان حفاظت منطقه حفاظت شده باشگل و شهرستان تاکستان ارائه کرد و اظهار داشت: یکی از علاقمندان و حامیان محیط زیست بوده و در راستای حفاظت از محیط زیست با افرادی که با فرهنگ‌سازی، دست از تخلف و جرایم محیط زیستی بر نمی‌دارند، قطع به یقین برخورد جدی و بازدارنده‌ای می‌‌شود.

وی به محیط‌بانان اطمینان خاطر داد که در چهار‌چوب قانون، وظایف خود را با اقتدار انجام دهند و در این زمینه دستگاه قضایی پشتیبان آن‌ها است.

رئیس دادگاه ضیاءآباد هم در این نشست با پوشش لباس محیط‌بانی به همراه رئیس محیط زیست شهرستان و چند تن از محیط‌بانان، از منطقه حفاظت شده باشگل بازدید و از تلاش همکاران در حفاظت از این سرمایه ملی قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار