در 9 ماهه نخست سالجاری صورت پذیرفت:
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عمده تخلفات کشف شده را شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم ارائه فاکتور و همچنین نداشتن پروانه کسب اعلام کرد.
کد خبر: ۳۵۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 07 January 2017
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از بازار شهر یاسوج گفت: کشف سه هزار و 600 تخلف، ره آورد بازرسی از صنوف استان در 9 ماهه نخست سالجاری بوده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه از آغاز سالجاری تاکنون در راستای تشدید نظارت و کنترل بازار، بیش از 62 هزار مورد بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است افزود: در این مدت 3 هزار و ششصد مورد تخلف کشف و تعداد دو هزار و 500 پرونده متشکله به ارزش 21 میلیارد ریالی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.
دیودیده با اشاره به اینکه تاکنون 277 نفر ناظر افتخاری عادی و 104 نفر ناظر بسیجی جذب شده افزود: این ناظران در آذرماه سالجاری از 73 واحد صنفی و غیر صنفی بازرسی بعمل آورده اند که قریب 22 درصد گزارشات منجر به تشکیل پرونده گردیده و طبق بررسیهای انجام شده صد درصد گزارشات واصله قابل پیگیری بوده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عمده تخلفات کشف شده را شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم ارائه فاکتور و همچنین نداشتن پروانه کسب اعلام کرد.
دیودیده در پایان با تاکید بر اینکه نظارت و کنترل بازار جز با همراهی و همکاری مردم محقق نخواهد شد اظهار داشت: از هم استانی‌ های عزیز می خواهیم تخلفات ‏اقتصادی شامل گرانفروشی، کم‌ فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا ادارات شهرستانی اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار