هفته گذشته کاروان دولت تدبیر و امید به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان چرام بازدید کرد که‌ در این سفر برخی مصوبات جهت رفع مشکلات مناطق مختلف این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۳۵۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 14 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،هفته ی گذشته استاندار به همراه تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی به شهرستان چرام سفری داشت که‌ در بخشی از این سفر شورای اداری شهرستان در روستای شیخ حسین تشکیل شد.
یکی از مصوبات این جلسه ، آسفالت کردن معابر و کوچه های این روستا بود که‌ روز گذشته این کار با ورود دستگاه های مربوطه ، کار آغاز شد و در حال انجام است .
یکی از اهالی روستای شیخ حسین در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از این اقدام و فوریت در اجرای آن تقدیر و تشکر نمود و افزود : اقدامات این چنینی از طرف مدیران دولت تدبیر و امید و همه ی دولت های دیگر باعث دلگرمی مردم و حمایت کامل از نظام خواهد شد.
لازم به توضیح است در سفر اخیر مدیران استانی به شهرستان چرام در خصوص روستای شیخ حسین از توابع شهرستان چرام،مصوب شد که‌ معابر این روستا بهسازی و آسفالت و همچنین مشکلات مربوط به آب آشامیدنی این روستا مرتفع شود.
حیدرپور از اهالی این روستا در ادامه صحبت هایش با خبرنگار ما ضمن تشکر از سایت ها و خبرگزاری‌ها و همچنین صدا و سیما به جهت انعکاس و پیگیری مشکلات این روستا،خواستار اجرای مصوبه دوم شورای اداری شهرستان چرام در این روستا یعنی مرتفع نمودن مشکل آب روستا شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
سلام بر مسولین زحمت کش استان.روستای شیخ حسین یکی از روستاهای خوب شهرستان چرام می باشد .از دهیار محترم هم تقدیر تشکر میکنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار