کد خبر: ۳۶۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 22 January 2017
غلام‌محمد زارعی در جمع مردم بخش لوداب شهرستان بویراحمد با اشاره به مشکل آب آشامیدنی دهستان چین لوداب اظهار داشت: با بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی لوداب به چین، این مشکل برطرف می‌شود.
وی میزان اعتبار پروژه آبرسانی به دهستان چین را ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این پروژه هم‌اکنون حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکنون ۱۶ کیلومتر لوله ۱۰ اینچ، ۲٫۵ کیلومتر شبکه داخلی و کار احداث مخزن ۵۰ متر مکعبی انجام شده و ۷ کیلومتر از این پروژه هم در دست اقدام است.
زارعی با اشاره به اهمیت این پروژه، عنوان کرد: این مجتمع آبرسانی ۶۵ روستا و حدود ۸ هزار و ۳۰۰ نفر از مردم دهستان چین لوداب را پوشش می‌دهد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با اتمام این پروژه، مشکل آب آشامیدنی در بخش لوداب که یک مشکل تاریخی بود برطرف می‌شود.
زارعی با بیان این‌که با حضور در دورترین مناطق استان سعی بر رفع مشکلات این مناطق داریم، عنوان کرد: توجه به نیازهای مردم منطقه لوداب از اولویت‌ها است.
وی ابراز کرد: در راستای افزایش تولید و اشتغال‌زایی این منطقه باید شرایط برای زندگی مردم در این مناطق فراهم شود، زیرا مهاجرت روستاییان به اقتصاد استان و کشور ضربه خواهد زد. / بویر نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار