مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: امسال براساس سیاستهای پیش بینی شده رویکرد پیشگیرانه محور در برنامه های این نهاد اجرایی به ویژه در بخش حمایتی دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 19 May 2015

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بهزیستی اردبیل رویا احمدیان بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه دوره آموزشی ويژه نيروهای جديد شاغل در بهزیستی گفت: ارائه خدمات تخصصی بايد سرلوحه امورات قرار گيرد و در كنار آن رويكرد پيشگيرانه محور به روشنی وجامعيت تمام دنبال شود.

وی توجه به این سیاست را با هدف جلوگیری از آسیب های نوپدید دانست و افزود: باتوجه به تنوع خدمات در مجموعه بهزيستی نیاز مبرم به نيروهای متخصص احساس می شود و انتظار از نیروهای جدید توجه به اهداف و سیاست گذاری های سازمان است.

مدیر کل بهزیستی استان با تاکید به وظایف سنگین در بدنه اجرایی بهزیستی گفت: قانونگرا بودن، اجرای امور در زمان ترسیم شده، توجه به انظباط اجتماعی، وجدان كاری، امانت داری و عدم توجه به مسائل حاشيه ای و خلاق ونوآور بودن به شدت مورد توجه است.

احمدیان معتقد است نیروهای فعال در بهزیستی باید علاوه بر تقويت روحيه جهادي و گذشت نسبت به وظایف حمایتی خود در راستای رفع مشکلات مددجویان و توانخواهان اقدام کنند.

وی برگزاری برنامه های آموزشی ویژه کارکنان را به منظور كاهش مشكلات و جلوگيري از آسيب های احتمالی دانست و گفت: بهزیستی همواره به نیروی متخصص نیازمند است تا بتواند وظایف حمایتی را به شکل مطلوب به اجرا درآورد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
پس توجه به کودکان اوتیسمی چه می شود؟
کی کارت شان صادر می شود؟
توان بخشی، کار درمانی و گفتار درمانی آنان چه می شود؟
لطفا بخاطر خدا منتشر و پیگیری و سوال کنید.
ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار