مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام با اشاره به کاهش دمای هوا در روزهای اخیر و امکان یخ زدگی تاسیسات مشترکان از مردم و شهروندان خواست نسبت به پوشاندن کنتور و لوله های بیرونی آب برای جلوگیری از یخ زدگی اقدام کنند.
کد خبر: ۳۶۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱ 27 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛داراب بیرانوندی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از قطعی آب بر اثر یخ زدگی و ترکیدگی لوله های انشعاب، مشترکان قبل از بروز هرگونه حادثه با اقدامات پیشگیرانه از بروز مشکلات جلوگیری کنند.
 
وی افزود: از همه شهروندان می خواهیم نسبت به پوشاندن کنتور و لوله های بیرونی آب با عایق پشم شیشه، گونی و سایر الیاف مصنوعی و پوشش نهایی نایلون اقدام و از آنها در مقابل سرما محافظت کنند.
 
مدیرعامل شرکت ابفای ایلام تاکید کرد: شهروندان می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل موارد را با شماره 122 واحد حوادث شرکت آبفای شهری استان گزارش دهند.
 
بیرانوندی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در راستای تامین آب مشترکان با توجه به بارش برف وجود ندارد، گفت: تنها در مواردی محدود آب برخی محلات چون بان برز و شهرک هجرت شهر ایلام قطع شد که با تلاش کارکنان این شرکت، مشکل آب شرب این مناطق بر طرف شد.
به گزارش ایرنا، بارش برف از بامداد امروز در مناطق مختلف استان ایلام آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
 
براساس اعلام پلیس راه استان همه جاده های ارتباطی باز و تردد در آنها در حال انجام است ولی در جاده های کوهستانی و گردنه های برف گیر تردد فقط با زنجیر چرخ انجام می شود و ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در این مسیرها جلوگیری می کنند.
 
هواشناسی استان ایلام هم اعلام کرد: بارش نزولات جوی برف و باران در مناطق مختلف این استان با شدت و ضعف همچنان تا اواخر روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد./ف
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار