جانشين كميته هيأت‌‌ها و تشكل‌هاي ديني ستاد دهه فجر استان يزد گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت زينب (س)، اجتماع بزرگ مدافعين حرم در مسجد حظيره يزد برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۳۶۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 28 January 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام هادی نوروزی  در جلسه ستاد دهه فجر استان یزد با اشاره به برنامه‌های کمیته هیأت‌ها و تشکل‌های دینی استان یزد در ایام دهه فجر اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این کمیته اجتماع مدافعین حرم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) است.

وی بیان کرد: این برنامه روز 15 بهمن‌ماه در مسجد حظیره یزد با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار می‌شود.

نوروزی از اجرای سرود و مداحی مداحان استان یزد خبر داد و عنوان کرد: جمعی از مداحان استان یزد در مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن به اجرای همخوانی سرود خواهند پرداخت.

جانشین کمیته هیأت‌‌ها و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر استان یزد همچنین از افتتاح مدرسه کسب و کار و برکت خبر داد و گفت: این مدرسه روز 17 بهمن ماه در اداره تبلیغات اسلامی استان یزد افتتاح می شود.

نوروزی از دیگر برنامه‌های دهه فجر که توسط کمیته هیأت‌‌ها و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر تدارک دیده شده است به برگزاری جشن انقلاب، همایش حضور زنان در عرصه‌های سیاسی، برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوعات انقلاب، امام و ولایت در مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب و ... اشاره کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار