میزان بارش های اخیر در شهرستان های فارس/تردد در محورهای کوهستانی فارس بدون زنجیرچرخ ممنوع است/ از تردد غیرضروری در محورهای اقلید خودداری کنید/طبیعت زمستانی ارتفاعات سپیدار میمند/برف در ارتفاعات دشمن زیاری
کد خبر: ۳۶۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 28 January 2017
میزان بارش های اخیر در شهرستان های فارس
به گزارش تابناک فارس:شهرستان سپیدان با 11 میلی متر بارندگی، فیروزآباد11 میلی متر و فراشبند 10 میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند که میزان بارندگی در شهرستان های زرین دشت ، آباده، لامرد و صفا شهر با کمتر از یک میلی متر ثبت شده است.ارسنجان 2میلی متر ، استهبان 4میلی متر، بوانات 4 میلی متر ، تخت جمشید 1 میلی متر و جهرم 2 میلی متر و اقلید 2 میلی متر بارش باران اندازه گیری شده است. در سروستان 8 میلی متر ، شیراز 4 میلیمتر ، فسا 5 میلی متر ، نورآباد 5 میلی متر ،قیروکارزین 5 میلی متر ، کازرون 6 میلی متر ، نی ریز  1 میلی متر و شهرک گلستان شیراز 9 میلی متر باران ثبت شد.همچنین  در شهر اردکان 1 سانتی متر برف باریده است و شهرستان لار و لامرد سهمی از این سامانه بارشی نداشتند.
 
تردد در محورهای کوهستانی فارس بدون زنجیرچرخ ممنوع است
سرهنگ احمد احمدی  افزود: با توجه به شروع بارش باران و برف در استان فارس، 75 تیم گشت محسوس و نامحسوس در کنار ماموران راهداری و هلال احمر در تمام محورهای مواصلاتی مستقر هستند.
رئیس پلیس راه شمالی استان با اشاره به آغاز بارش باران و برف در استان گفت: همه راه های مواصلاتی استان باز است ولی تردد در جاده های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
وی با اشاره به اینكه تردد در جاده های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است، گفت: گشت های پلیس راه به خودروهای بدون زنجیر چرخ اجازه تردد در جاده های برف گیر نخواهد داد.
 
از تردد غیرضروری در محورهای اقلید خودداری کنید
سرهنگ احمدی گفت: با توجه به ادامه بارش برف در محورهای مواصلاتی شمال فارس در شهرستان اقلید، شهروندان از تردد غیرضروری در این مسیر اجتناب کنند. 
 
 
طبیعت زمستانی ارتفاعات سپیدار میمند
 
 
 
 
 
برف در ارتفاعات دشمن زیاری
برف ارتفاعات شمال و جنوب دشمن زیاری را سفید پوش کرد، رودخانه های مهم حوزه آبریز فهلیان از این ارتفاعات سرچشمه می گیرد، واکنش کاربران اجتماعی با عکس هایی از برف دشمن زیاری.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار