کد خبر: ۳۷۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳ 31 January 2017

استاندار سیستان و بلوچستان در آیین افتتاح مدرسه دخترانه نمونه سمیه شهر ادیمی بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب بعد از ائمه اطهار بزرگترین خدمت را به اسلام کرد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، هاشمی از بنیانگذار انقلاب بعنوان فرصت سازترین شخصیت قرن نام برد که موجبات حضور و نقش آفرینی زنان را در جامعه ایران فراهم نمود.

وی با اشاره به اینکه 65 مدیر زن در مسئولیت های مختلف در استان فعالیت دارند، ادامه داد: این نگاه وسیع امام راحل، نگاههای محدود و بسته به حق انسان ها را حذف کرد.

وی اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب در مکتب پیامبر مکرم اسلام و ائمه معصومین به مرحله ای از نگاه بلند دست یافت که امروز نگاه جهان به راه و اندیشه این انقلاب و ملت معطوف است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر از اسلام نام و نشانی با تابش به وسعت نور آفتاب وجود دارد، مدیون امام است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قبل از انقلاب شرایط و امکان کسب علم به علت فضای بسته جامعه برای اکثر زنان و دختران قبل از انقلاب فراهم نبود.

هاشمی بیان کرد: همه تلاش خدمتگزاران شما در دولت این هست که فضای منطبق با شان مردم را ایجاد کنیم و استانی بسازیم که همه احساس غرور کنند.

وی ادامه داد: این هدف در گروی مشارکت همه مردم استان با برداشتن گامهای استوار تحقق پیدا می کند.

وی ضمن قدردانی از تلاشهای مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ، کارکنان، کارگران و پیمانکارانی که در خلق این بنای ارزشمند نقش داشته اند، افزود: در بودجه کشور برای 3 سال متوالی (از سال95) 6 هزار میلیارد ریال ردیف بودجه ای برای رشد فضاهای آموزشی اختصاص یافته است.

هاشمی تصریح کرد: تاکنون، 110 هزار بارمانده از تحصیل در سراسر استان برای کسب علم در کلاسهای درس جذب شده اند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در دولت تدبیر و امید ،65 مدیر زن در بخشهای مختلف مدیریتی دستگاههای اجرایی استان جذب شده اند.

وی افزود: دانش آموزان باید پرسشگری از معلمان را برگزینند زیرا پرسشگری معلمان را وادار به آموختن می کند. به گفته وی با پرسشگری دانش آموزان و پاسخگویی معلمان، هیچ مدیری در حاشیه امن قرار نخواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار