با حضور قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:
با حضور قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور فاز نخست قطعه یک گلزار شهدای بیرجند افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 01 February 2017
سردار محسن انصاری صبح چهار شنبه در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: تا زمانیکه یاد و خاطره شهدا زنده است انقلاب اسلامی نیز پایدار خواهد بود.
وی، یکی از دلایل پایداری انقلاب را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و گفت: وظیفه ما در این برهه از زمان تلاش و کوشش خاضعانه برای زنده نگه داشتن یاد شهدا است.
قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه سامان دهی گلزارهای شهدا یک کار فرهنگی است تا بتوانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم، عنوان داشت: تلاش می  شود تا گلزارهای شهدا را به عنوان یک مرکز و نماد قهرمانان هر منطقه حفظ و به آیندگان سپرده شود.
سردار انصاری ادامه داد:  باید آیندگان بدانند اجداد آن ها چه کسانی بودند و چه ایثارگری ها و فداکاری هایی انجام داده اند.
وی بیان داشت: در کنار این کارهای فیزیکی و مهندسی برای هر استان کتاب فرهنگ اعلام شهدا تهیه شده که حاوی زندگی نامه و مشخصات کامل شهدا و خانواده آن ها است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی نیز در این در این مراسم اظهار داشت: این پروژه شامل یک هزار و ۵۰۰ متر مسقف سازی است.
حجت الاسلام حسین معصومی با بیان اینکه اجرای این پروژه یکی از درخواست های مهم خانواده شهدا بوده است، بیان کرد: تاکنون بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار