تهیه کننده کهگیلویه و بویراحمدی
دکتر سید رضا محقق :جشنواره فیلم فجر می تواند در استان خیلی از دغدغه ها و مسائل روزمره که مردم استان دچار هستند در بُعد فرهنگی و ابعاد دیگر را التیام ببخشد و نفسی تازه در کالبد ذهن مردم ایجاد کند.
کد خبر: ۳۷۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 03 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،دکتر سید رضا محقق تهیه کننده فیلم «ممیرو» در خصوص برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره فیلم فجر یک جنبش فرهنگی و یک رنسانس اجتماعی برای ارتقاء و رشد فرهنگ و هنر در کشور است که هر ساله باتوجه به اقتضای شرایط فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی فیلم سازان جوان و کهنه کار این عرصه با هنر خود این رویداد مهم فرهنگی کشور را رونق دیگر می بخشند.

وی افزود: از دل جشنواره فیلم فجر آثار فاخر و با ارزش ایرانی در دنیا شناخته تر می شوند و هر ساله فیلم سازان جدید و توانمندی را به عرصه هنر معرفی می کند.
 
جشنواره فیلم فجر می تواند التیام بخش دغدغه های روزمره ی مردم استان باشد 

محقق با بیان اینکه مردم ایران هر ساله مشتاق تر برای دنبال کردن این آثار در جشنواره فجر هستند گفت: وجود این جشنواره اتفاق بسیار خوب و میمون برای استان ما است و این روزها حال و هوای خوشی را می تواند برای مردم داشته باشد.

این تهیه کننده هم استانی بیان کرد: جشنواره فیلم فجر می تواند در استان خیلی از دغدغه ها و مسائل روزمره که مردم استان دچار هستند در بُعد فرهنگی و ابعاد دیگر را التیام ببخشد و نفسی تازه در کالبد ذهن مردم ایجاد کند.

وی اظهار کرد: از مجموع ارشاد باید قدردانی کرد که همچین فضای گرم و صمیمی را در استان ایجاد کرده است و مطمئنا تاثیر بسزایی در روح افراد استان بر جا خواهد گذاشت و مردم استان را با سینما مانوس خواهد کرد.

سید رضا محقق، تهیه کننده فیلم های«ممیرو»، «بردو»«نگاهی به آسمان» و «هات پلات» و عضو انجمن تهیه کنندگان سینمای مستقل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار