فرماندار پارس آباد گفت: نیازهای شهری پارس آباد باید اولویت بندی و برای رفع این نیازها و مشکلات و اجرای طرح های عمرانی به دور از تبعیض برنامه ریزی شود.
کد خبر: ۳۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 20 May 2015
به گزارش ایرنا ، مهدی احمدی روز چهارشنبه در جلسه مشترک با شهردار و اعضای شورای شهر پارس آباد افزود: شهرداری باید در اجرای پروژه های مختلف خدمانی و عمرانی مصالح شهر ، شهروندان و شهرداری را در نظر گرفته و با توجه به این موارد اقدام به اجرای این پروژه ها کند تا در اثر ناهماهنگی در این حوزه شاهد برخی مشکلات و نارسایی ها و تاخیر و تعلل در امور و در نهایت نارضایتی شهروندان نباشیم.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی اماکن گردشگری و تفریحی و فضای سبز پارس آباد بیان کرد: ساماندهی و بهبود خدمات شهری و پیاده روها و معابر شهری ، ساماندهی ترمینال شهری ، ساماندهی و تکمیل منطقه ساحلی ارس ، ساماندهی کانال های داخل شهر و حاشیه شهر ، توجه به فرهنگ سازی ، ساماندهی سد معبر و زیباسازی شهری از جمله مواردی بوده که باید مد نظر و در اولویت های شهرداری پارس آباد باشد.

احمدی ساماندهی حمل و نقل شهری را یکی از موارد مهم در پارس آباد دانست و افزود: مستندسازی مصوبات شورای شهر براساس قانون ، رعایت قوانین و مقررات و شفافیت در واگذاری ها ، ساماندهی بازار علافان و نیز ساماندهی نیروی انسانی از جمله موارد دیگر بوده که انتظار می رود شهرداری و شورای شهر در این زمینه ها به شایستگی عمل کنند.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای کارهای عمرانی و خدماتی شهرداری در پارس آباد گفت:

با ایجاد واحد امانی در شهرداری باید زمینه ای فراهم شود که شاهد صرفه جویی در هزینه های اجرایی شهرداری بوده و با این کار بتوانیم شاهد سرعت بخشیدن به پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی شهرداری باشیم.

او شوراها را نخبگان ، سرمایه های فکری و برگزیدگان مردم ذکر کرد و افزود: انتظار می رود اعضای شورای شهر اختیارات بیشتری به شهردار پارس آباد بدهند تا برنامه ریزی های مناسب برای اجرای پروژه ها را انجام دهد.

پارس آباد در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار