با حضور آیت‌الله آملی لاریجانی
نشست مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم امشب با حضور آيت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه در قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۴ 09 February 2017
به گزارش تابناک قم، نشست مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با محوریت «شاخص‌های حوزه انقلابی و ارتباط آن با قوه قضاییه» با حضور جمعی از شخصیت‌های حوزوی در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: نیاز به ارتباط آموزه‌های دینی با قوه قضاییه با برپایی نظام اسلامی، رهبری روحانیت و قرار گرفتن قوه قضاییه در جایگاه خود که اتصال به رهبری است بیشتر احساس می‌شود به همین علت باید فقیهان دینی این قوه را در اختیار گرفته تا بتوانند اهداف مورد نظر دین را دنبال کنند.

حجت‌الاسلام سید علی اکبر حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه روحانیون و فضلای حوزه علمیه قم از قوه قضاییه انتظار دارند که با برخورد عادلانه بدون افراط و تفریط قضای علوی را تحقق بخشد، تصریح کرد: موضوع‌های مختلف مطرح شده در رسانه‌های رسمی، غیر رسمی و فضای مجازی در مورد حقوق‌های نجومی و اختلاس‌ها خسارت‌های بسیاری به دنبال دارد و مسؤولان رسانه و احزاب سیاسی مسابقه افشاگری گذاشته‌اند و در این میان ضرورت توجه به حقوق مردم ایران به خوبی احساس می‌شود.

همچنین رئیس قوه قضاییه در این مراسم با تاکید بر اینکه صدور نفت قبل از انقلاب سه برابر و جمعیت کمتر از یک سوم آمار کنونی کشور بوده است، تصریح کرد: وضعیت جاده‌های روستایی، امکانات روستاها و بسیاری دیگر از خدمات نسبت به شرایط قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی بسیاری از مهندسان ایرانی نابغه اجازه حضور در کارخانه‌های خاص را نداشته‌اند، مطرح کرد: برخی از افراد تحصیل کرده دانشگاه شریف بودند اما نمی‌توانستند به بخش‌هایی از کارخانه‌های خودمان دسترسی داشته باشند در حالی که متخصصان آمریکایی در آن بخش‌ها حضور داشتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار