رئیس مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:
رئیس مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: موضوعات مختلف مطرح شده در اختلاس‌ها خسارت‌های بسیاری را به دنبال دارد و احزاب سیاسی مسابقه افشاگری گذاشته‌اند و در این میان لزوم توجه به حقوق مردم ایران به خوبی احساس می‌شود.
کد خبر: ۳۷۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۴ 09 February 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سید علی اکبر حسینی‌نژاد در نشست مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با بیان اینکه این مجمع آخرین یادگار امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: این مجمع وابسته به حوزه علمیه قم و تاکنون در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین و اثرگذار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح‌های مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در عرصه‌های مختلف با ارائه نتایج مطلوب اجرایی شده است، اضافه کرد: در راستای تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی فراگیرسازی فرهنگ حوزه انقلابی به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و توسط این مجمع جلسات مختلفی در راستای تشریح شاخص‌های حوزه انقلابی برگزار شده است که شاهد برکات آن هستیم.

رئیس مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: نیاز به ارتباط آموزه‌های دینی با قوه قضاییه با برپایی نظام اسلامی، رهبری روحانیت و قرار گرفتن قوه قضاییه در جایگاه خود که اتصال به رهبری است بیشتر احساس می‌شود به همین علت باید فقیهان دینی این قوه را در اختیار گرفته تا بتوانند اهداف مورد نظر دین را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه روحانیون و فضلای حوزه علمیه قم از قوه قضاییه انتظار دارند که با برخورد عادلانه بدون افراط و تفریط قضای علوی را تحقق بخشد، تصریح کرد: موضوعات مختلف مطرح شده در رسانه‌های رسمی، غیر رسمی و فضای مجازی در مورد حقوق‌های نجومی و اختلاس‌ها خسارت‌های بسیاری را به دنبال دارد و رسانه ها و احزاب سیاسی مسابقه افشاگری گذاشته‌اند و در این میان ضرورت توجه به حقوق مردم ایران به خوبی احساس می‌شود.

حسینی‌نژاد بر آفت‌زدایی از دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کرد و افزود: پیشگیری از مشکلات آینده بهتر از درمان آنهاست به همین علت باید به فرمان‌های رهبری نگاه ویژه داشته باشیم چراکه فرمان‌های ایشان سبب پیشرفت و تعالی جامعه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه روحیه انقلابی می‌تواند جامعه را به سمت پیشرفت هدایت کند، عنوان کرد: روحانیون و فضلا به عنوان قشر تاثیرگذار در جامعه میان مردم جایگاه مشخصی دارند به همین علت می‌توانند در راستای حفظ روحیه انقلابی‌گری اقشار مختلف نقش موثری ایفا کنند.

رئیس مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی موجود در شهر یاد کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با استفاده از این ظرفیت‌های تلاش را برای حفظ روحیه انقلابی‌گری دنبال کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار