مدیرکل هواشناسی ایلام با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در این استان از روز گذشته گفت: ماژین دره شهر و دشت عباس دهلران با 64 میلی متر بیشترین بارش باران را در 24 ساعت گذشته را داشته اند.
کد خبر: ۳۷۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 13 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛یوسف شیخ الملوکی اظهار کرد: دهلران با 62 میلی متر بارندگی بیشترین آمار بارش باران در این مدت را در میان دیگر شهرستان های استان به خود اختصاص داد.

وی افزود: در شهرستان های دره شهر 36، آبدانان 35، ایوان و ایلام 24، سرابله 22، لومار و بدره 16، ارکواز 12 و مهران نیز 6 میلی متر بارش برف و باران ثبت شده است.

شیخ الملوکی یادآور شد: این سامانه تا امروز عصر به طور متناوب در استان فعالیت خود را ادامه می دهد و به تدریج از شدت بارش های آن کاسته شده و بارش ها شکل پراکنده به خود می گیرد.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 225 میلی متر بارندگی در استان ثبت شد که نسبت به سال گذشته 61 درصد و نسبت به بلند مدت 23 درصد کاهش بارندگی داشته ایم.

مدیرکل هواشناسی استان ایلام در خصوص وضعیت بارش ها در شهر ایلام گفت: در این شهرستان 215 میلی متر بارش باران ثبت شد که نسبت به بلند مدت 38 و در مقایسه با پارسال 70 درصد کاهش بارندگی داشته است.

به گزارش ایرنا، سامانه بارشی قوی عصر روز گذشته آسمان ایلام بویژه نواحی حوزه جنوبی استان را در بر گرفته است و تا اواخر هفته جاری فعال خواهد بود.

بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان ایلام، این سامانه بارشی به شکل باران همراه با رعد و برق است و در نواحی سردسیر و ارتفاعات به صورت بارش برف خواهد بود و در گردنه ها نیز مه گرفتگی شکل می گیرد./م
ایرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار