مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه مطرح کرد:
کرمانشاه- مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از تامین سه میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال تجهیزات مورد نیاز خانواده‌های ساکن در مناطق محروم کرمانشاه طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۷۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 13 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، سه میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال از ابتدای سال۹۵ تاکنون برای تامین بهداشت، تجهیزات و وسایل ضروری زندگی خانوارهای ساکن در مناطق محروم و مرزی استان کرمانشاه هزینه شده است.
به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۱۴۹ دستگاه آبگرمکن و ۸۰۰ دستگاه بخاری گازی خریداری و در میان خانوارهای نیازمند ساکن در مناطق کم برخوردار استان کرمانشاه توزیع شد.
حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه طبق آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار خانوار در مناطق روستایی و کم برخوردار استان با ضرایب محرومیت ۷، ۶ و ۸ سکونت دارند، گفت: بخاری و آبگرمکن های خریداری شده در میان خانوارهای ساکن در مناطق مرزی با ضریب محرومیت ۷ و ۸ توزیع شده است.
وی تصریح کرد: بیش از دو میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال اعتبار برای خریداری این تعداد بخاری و آبگرمکن هزینه شده است.
خدرویسی با تاکید بر اینکه اعتبار خرید این تانکرها از منابع داخلی امداد تامین شده، تصریح کرد: سه میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال اعتبار از ابتدای سال ۹۵ تاکنون برای تامین بهداشت، آب شرب، تجهیزات و وسایل ضروری زندگی خانوارهای ساکن در مناطق محروم و مرزی استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه ضمن تقاضا از خیران نیک اندیش به منظور اهدای کمک های خود برای بهبود وضعیت زندگی و سلامت مددجویان ساکن در مناطق محروم اظهار امیدواری کرد:  نیکوکاران کمک های نقدی خویش را به سمت این مناطق و تامین نیازهای اساسی نیازمندان ساکن در این مناطق کم برخوردار اختصاص دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار