سرنشینان خودروهای سواری در محاصره سیلاب و طغیان رودخانه دهانه سد کارده مشهد گرفتار شدند.
کد خبر: ۳۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 23 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری 125، سرپرست ایستگاه 8 سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد ضمن تایید وقوع این حادثه اظهار داشت: دیروز سرنشینان دو خودروی پراید و زانتیا که در حال عبور از رودخانه کارده در روستای آل بودند، گرفتار سیلاب شدند.

علی‌اکبر حکم‌آبادی افزود: رودخانه آل یکی از رودخانه‌هایی است که به واسطه بارندگی‌های چند روز گذشته، طغیان کرده و راننده دو خودروی سواری نیز با ورود به این رودخانه،‌ خود و دیگر سرنشین این خودرو را در معرض سیلاب قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام این حادثه در ساعت 22 و 48 دقیقه، نجاتگران ایستگاه 8 آتش‌نشانی مشهد در محل حاضر شده و با تلاشی مضاعف، 6 سرنشین خودروها را نجات دادند.

وی با بیان اینکه هر دو خودرو حادثه‌دیده به محل امن منتقل شدند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت و سرنشینان هر دو خودرو در کمال صحت و سلامت از سیلاب رهایی یافتند.

وی اظهار داشت: در حادثه دیگری نیز دو دستگاه خودرو پراید و پژو 206 با هشت سرنشین، بامداد امروز در طغیان رودخانه گرفتار شده بودند که با اعزام سریع 12 آتش‌نشان از سه ایستگاه، آنها نیز به سلامت به خارج از رودخانه انتقال داده شدند.

گفتنی است ساعاتی پیش نیز سرنشینان دو پراید و یک دستگاه ریو در همین گرفتار طغیان رودخانه شدند که با رسیدن نیروهای امدادی نجات یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار