دبیر هیأت کاراته قزوین:
دبیر هیأت کاراته استان قزوین گفت: تیم کاراته ذوالفقار محمدیه در شاخه ریو بوکای سبک شوتوکان به نمایندگی از استان در مسابقات کشوری این سبک شرکت می‌کند.
کد خبر: ۳۸۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 21 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین ،حمیدرضا داوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری تمرینات آماده‌سازی تیم کاراته ذوالفقار محمدیه خبر داد و اظهار داشت: این تیم برای حضور در مسابقات کشوری که در استان قم برگزار می‌شود در حال تمرین است.

وی افزود: تیم کاراته ذوالفقار محمدیه در شاخه ریو بوکای سبک شوتوکان به نمایندگی از استان قزوین در این دوره از مسابقات شرکت می‌کند.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین با بیان اینکه اردوی تمرینی تیم کاراته ذوالفقار محمدیه در سالن ورزشی صالحین بسیج شهر محمدیه آغاز شده است، گفت: در این دوره از مسابقات مرتضی کرمی به عنوان سرمربی و محمد میرزایی در سمت مربی حضور دارند.

داوری مطرح کرد: 30 نفر از کاراته‌کاهای استان قزوین در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مسابقات کاراته در استان قم اعزام می‌شوند و محمد فرج‌پور و داوود محمدخانی که دو داور قزوینی هستند، در این دوره از مسابقات به قضاوت می‌پردازند.

این مسؤول ورزشی در ادامه به برگزاری یک دوره مسابقات کاراته در سبک کومیته اشاره و عنوان کرد: این مسابقات بین فرزندان شرکت گاز استان قزوین در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و جوانان برگزار شد.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین مطرح کرد: این مسابقات در روز 30 بهمن ماه سال جاری طی یک روز برگزار شد و در رده خردسالان امیر محمد مشهدی‌آقایی به مقام نخست دست یافت و سیاوش جمالی نایب قهرمان شد.

داوری اضافه کرد: در رده سنی نونهالان محمدرضا آقابراری قهرمان شد و محمدحسین رجبعلی به مقام دوم رسید و در رده سنی جوانان هم مهدی بختیاری در جایگاه نخست ایستاد و آرمین خوش‌جمال‌فکری نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

وی خاطر نشان کرد: در برگزاری این دوره از مسابقات بهروز اولادی، فرهاد فرحناک و مهدی جمالی همکاری‌های لازم را به عمل آوردند.

گفتنی است، این دوره از مسابقات در باشگاه ولیعصر(عج) شرکت گاز استان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار