مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از برگزاری همایش پیشگیری از خشونت خانگی برای اولین بار در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰ 23 May 2015

به گزارش مهر، رویا احمدیا تصریح کرد: پنج استان اعتبار برگزاری این همایش را اخذ کرده اند که یکی از آن ها استان اردبیل است.

وی از جمله موضوعات مورد بررسی در این همایش را کودک آزاری، همسر آزاری، خشونت فرد معتاد و سایر مصادیق خشونت خانگی  برشمرد و به ضرورت برگزاری آن در استان تاکید کرد.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل با تاکید به اینکه کمیته علمی این همایش تشکیل شده است، اضافه کرد: اهداف و محورهای همایش و فراخوان مقاله در دست تدوین است.

به گفته احمدیان به دلیل حساسیت و ابعاد گسترده این همایش قرار است نشست های هم اندیشی با امام جمعه اردبیل و قوه قضاییه برگزار شود.

وی در عین حال به آموزش ۲۰ نفر برای ارتقا آموزش های خشونت خانگی اشاره کرد و افزود: این افراد در مناطق حادثه خیز مستقرر می شوند و آموزش های لازم را به جامعه هدف و آسیب دیده انتقال خواهند داد.

مدیر کل بهزیستی استان تصریح کرد: آموزش ۱۰۰ هزار نفر در قالب این طرح در دستور کار بوده و در عین حال  ایجاد پایگاه های موقت در مناطق آسیب خیز در دستور کار است.

احمدیان همچنین به انجام چهار پژوهش ویژه در سطح کشور اشاره کرد و گفت: قرار است یکی از این پژوهش ها در همایش ارائه شود.

وی با تاکید به مشارکت پژوهشگران در فراخوان عمومی مقاله این همایش افزود: زمان برگزاری همایش به احتمال زیاد در آذر ماه و یا دی ماه سال جاری خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار