فرماندار بندرعباس با بیان اینکه 79 واحد نانوایی در بندرعباس آزاد پز شده است گفت: قیمت چند نوع نان از قبیل سنگک ، بربری، روغنی و نان فانتزی در بندرعباس به دلیل آزادپر شدن افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۳۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 24 May 2015
به گزارش تابناک، احمد پویافر در گفت و گو با ایسنا افزود: بر اساس مصوبه هیئت دولت در آذر پارسال، 20 درصد سهیمه آرد شهرستانها به نانوایی های آزاد پز توزیع می شود.
 
وی گفت : بر اساس این مصوبه قیمت پنج نوع نان بربری ، سنگک ، فانتزی ، روغنی و مجتمع های تولید نان در نانوایی های آزاد افزایش پیدا کرده است.
 
فرمانداری بندرعباس با بیان اینکه این مصوبه از 24 اردیبهشت امسال در شهرستان اجرا شده بیان کرد: قیمت گذاری نانها بر عهده اتحادیه نانوایی ها با همکاری واحد صنفی قیمت را تعیین می کنند.
 
وی گفت: به صورت روزانه در شهرستان با حضور بازرسان ویژه از کار نانوایان و نحوه پخت و کیفیت بازرسی می کنند و تخلفات را گزارش می دهند و مردم هم می توانند شکایت خود را در مورد قیمت، بهداشت، وزن و کیفیت نان با شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند.
 
از 24 اردیبهشت ماه قیمت سه نوع نان در نانوایی های آزاد پز هرمزگان افزایش یافت ،قیمت هر عدد نان سنگک از 850 تومان به یک هزار و 500 تومان ، قیمت نان بربری هم از 450 تومان به یک هزار تومان و هر عدد نان روغنی را شهروندان بندرعباسی یک هزار و 500 تومان می خرند که قیمت قبلی این نوع نان 650 تومان بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار