عضو شورای موسیقی همدان گفت: خواننده‌های پاپ امروز کشور ما معمولاً با خواندن یک سریال و تبلیغات رسانه‌ای به شهرت کاذب رسیده و بدون اینکه بتوانند چیز جدیدی برای مخاطب خود داشته باشند اقدام به برگزاری کنسرت‌های متعدد در شهرها می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ 24 May 2015
عضو شورای موسیقی همدان گفت: خواندن تیتراژ یک سریال دلیل بر هنر فرد نیست.

به گزارش فارس، حسین زندی با بیان اینکه خواندن تیتراژ یک سریال دلیل بر هنر فرد نیست، اظهار کرد: اغلب خواننده‌های پاپ امروز کشور ما معمولاً با خواندن تیتراژ یک سریال و تبلیغات رسانه‌ای به شهرت کاذب می‌رسند.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر مردم همدان بیشتر به اجراهای پاپ عادت کرده‌اند که به نظر من چندان خوب نیست، گفت: ظاهراً به خاطر تعدد درخواست‌های برگزاری کنسرت‌ها، مسئولان ارشاد تصمیم گرفته‌اند هر ماه فقط یک اجرای پاپ و یک کنسرت سنتی داشته باشند تا شاید تعادل در این زمینه برقرار شود.

عضو شورای موسیقی همدان ادامه داد: معتقدم افرادی که به عنوان رابط گروه‌های موسیقی پاپ در همدان فعالیت دارند نه تنها سررشته و دغدغه فرهنگی ندارند بلکه به تنها چیزی که فکر می‌کنند منفعت مالی خودشان است.

وی افزود: اکثر این اجراهای به اصطلاح پاپ چیزی برای عرضه به مخاطب ندارد و با وجود دریافت مبالغ هنگفت، فاقد آهنگ، شعر و... است.

زندی ادامه داد: این افراد با تبلیغات گسترده به خصوص در بین جوانان ذائقه جامعه را تغییر داده و اقدام به برگزاری کنسرت‌های بی‌کیفیتی می‎کنند که معمولاًَ به صورت پلی‌بک و در سطح بسیار نازل برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در اینکه جوان امروز ما دنبال شادی و محلی برای تخلیه انرژی خود است شکی نیست، اما جوانان به علت عدم مدیریت مناسب در انتخاب‌های خود دچار اشتباه شده و رو به این گونه اجراها می‌آورند.

مدرس آموزشگاه‌های آزاد موسیقی همدان تأکید کرد: این در حالی است که در موسیقی اصیل ایرانی نیز شادی و نشاط انسانی به معنای واقعی وجود دارد.

وی ادامه داد: خواننده‌های پاپ امروز کشور ما معمولاً با خواندن یک سریال و تبلیغات رسانه‌ای به شهرت کاذب رسیده و بدون اینکه بتوانند چیز جدیدی برای مخاطب خود  داشته باشند اقدام به برگزاری کنسرت‌های متعدد در شهرها می‌کنند.

زندی ادامه داد: معتقدم یک خواننده علاوه بر استعدادهای ذاتی حداقل بین 10 تا 15 سال باید زیر نظر اساتید برجسته آموزش‌های لازم را کسب کند اما الان برخی خواننده‎های پاپ؛ بدون داشتن هیچ یک از این موارد و با داشتن یک ته‌صدا که همه ممکن است داشته باشند؛ جذب تلویزیون شده و با چند تا اجرای زنده پلی‌بک به شهرت می‌رسند.

وی در پایان خواستار تشکیل کمیته‌ای برای بررسی و ریشه‌یابی دقیق موارد ذکر شده در زمینه اجرای کنسرت‌های پاپ در همدان و همچنین هم‌اندیشی برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های موسیقی استان شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار