معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد :دولت برای استان‌های کم برخوردار و محروم مانند کهگیلویه و بویراحمد مصوب کرده که مصارف بانک‌های آنها می‌تواند بیشتر از منابع آنها باشد.
کد خبر: ۳۸۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 27 February 2017
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بانک‌های این استان خواست هرچه سریع‌تر نسبت به اجرای مصوبه بخشودگی جرایم دیرکرد وام‌ها اقدام کرده و انجام این کار را به پایان سال موکول نکنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مجید محنایی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد از بخشودگی جرایم دیرکرد وام‌های زیر 100 میلیون تومان خبر داد و اظهار داشت: بانک‌ها هر چه سریع‌تر نسبت به اجرای این مصوبه اقدام کرده و اجرای آن را به پایان سال موکول نکنند.

وی به بحث منابع و مصارف بانک‌ها اشاره داشت و افزود: دولت برای استان‌های کم برخوردار و محروم مانند کهگیلویه و بویراحمد مصوب کرده که مصارف بانک‌های آنها می‌تواند بیشتر از منابع آنها باشد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به این مصوبه دولت، در صورتی که نسبت مصارف به منابع بانک‌ها در استان ما منفی شود مشکلی ایجاد نمی‌کند.

محنایی با بیان اینکه بانک‌ها موظف شده‌اند که یک واحد آموزشی در مناطق محروم احداث کنند، خواستار نگاه ویژه به مناطق دورافتاده استان برای ایجاد این واحدها شد.

وی در ادامه با تأکید بر تعامل دستگاه‌های اجرایی با واحدهای تولیدی استان، گفت: هیچ دستگاه اجرایی و بانکی حق ندارد واحد تولیدی را تعطیل کند و هر اقدامی باید با مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار