مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند؛
تابناک مرکزی: جهانگیری با بیان اینکه زمان ثبت نام متقاضیان جهت شرکت در آزمون استخدامی روز شنبه 21 اسفند ماه سالجاری است گفت: آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی شازند بر اساس ضوابط و مقررات و آیین نامه استخدامی شرکت و از بین متقاضیان واجد شرایط بومی استان مرکزی با اولویت شهرستان شازند برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 27 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، فرهاد جهانگیری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند در گفتگو با تابناک مرکزی از برگزاری آزمون استخدامی این شرکت برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود خبر داد و گفت: بر اساس ضوابط و مقررات و آیین نامه استخدامی شرکت، از بین متقاضیان واجد شرایط بومی استان مرکزی با اولویت شهرستان شازند این امر محقق خواهد شد.

جهانگیری با بیان اینکه آزمون استخدامی در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و بالاتر برگزار می شود ادامه داد: در رشته های مهندسی شیمی، مهندسی برق، مهندسی ابزاردقیق، مهندسی مکانیک و مهندسی تاسیسات در کلیه گرایش ها آزمون در مقطع کارشناسی و بالاتر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کلیه رشته ها در مقطع دیپلم می توانند در این آزمون شرکت کنند بیان کرد: این آزمون در مقطع کاردانی فنی در رشته های برق و الکترونیک، مکانیک، HSE ، تاسیسات، اکتشاف نفت، تکنولوژی تولید و صنعتی، کامپیوتر، عمران، ماشین آلات کشاورزی، مکانیک خودرو، متالوژی و مواد، نقشه کشی صنعتی، کاردانی الکترونیک، کاردانی مکانیک، کاردانی برق و کاردانی ابزاردقیق صورت می پذیرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند زمان ثبت نام متقاضیان جهت شرکت در آزمون استخدامی را ساعت 9 صبح روز شنبه 21 اسفند ماه سالجاری اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: داوطلبان تا ساعت 24 روز شنبه مورخ پنجم فروردین ماه سال 1396 می توانند جهت ثبت نام به آدرس اينترنتي شرکت پتروشیمی شازند به نشانی www.arpc.ir مراجعه نمایند.

جهانگیری تصریح کرد: داوطلبان برای تکمیل ثبت نام و اخذ کد رهگیری باید نسبت به واریز آنلاین مبلغ سیصد و پنجاه هزار ريال به عنوان هزينه ثبت نام اقدام نمايند.

وی زمان دریافت اینترنتی كارت از وب سایت مذکور را از ساعت 9 صبح لغایت 24 روز یک شنبه مورخ 20 فروردین سال 1396 اعلام و ابراز کرد: زمان و محل برگزاری آزمون در زمان دریافت کارت و از طريق سامانه فوق الذكر اعلام مي گردد

جهانگیری با تاکید بر اینکه به تقاضای ثبت نام اینترنتی متقاضیانی که پس از مهلت مقرر اقدام نمایند، ترتیب اثر داده نخواهد شد گفت: چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی شرکت وجود داشته باشد از ادامه مراحل جذب متقاضی در هر مرحله جلوگیری به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار