رئیس اداره حفاظت محیط زیست سلسله: روزانه بین 45 تا 50 تن زباله در شهر الشتر تولید می شود؛ و محل سایت دفن زباله شهر مناسب نیست.
کد خبر: ۳۸۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 28 February 2017
مهندس طاهر فتح‌الهی، با بیان اینکه برای شهرهای با تراکم جمعیت پایین هر دو شهر یک سایت تعیین می‌شود،اظهار کرد: در این راستا سایت الشتر و نورآباد در منطقه خرگوش‌ناب جمع‌آوری و دفن می‌شوند که مابین این دو شهر قرار دارد.

وی اضافه کرد: این منطقه طبق مطالعات گذشته شهرداری تعیین شده و متأسفانه جایگاه مناسبی نیست چراکه دارای بافت دانه درشت بوده و آب سریعاً در آن نفوذ می‌کند.

فتح‌الهی ادامه داد: در محل‌های این‌چنینی آب‌های سطحی به تدریج برخی مواد زباله را در خود حل کرده و با شیرابه زباله‌ها مخلوط شده و مایعی بسیار آلوده کننده تشکیل می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سلسله افزود: در همین راستا منطقه گاوکش نورآباد تعیین شد که مشکل اجتماعی دارد و افراد محلی مخالف اجرای طرح هستند اما در این سایت قرار نیست زباله‌ها دپو شوند و به صورت اصولی بی‌خطرسازی و دفن خواهند شد.

وی با بیان اینکه روزانه بین 45 تا 50 تن زباله در این شهر تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: هم اکنون وضعیت دفن زباله در خرگوش‌ناب به حد نرمالی رسیده است اما جایگاه آن مناسب نیست.

فتح‌الهی یادآور شد: همچنین زباله در روستاهای بزرگ شهرستان به وسیله دهیاری‌ها جمع‌آوری و در سایت زباله دفن می‌شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار