مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: کتاب‌های آیت الله فقیه خراسانی همزمان با برگزاری کنگره، تجدید چاپ و خاطره ها و کرامات این عالم در قالب تالیفاتی متناسب با نسل جوان کنونی منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 06 March 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و دبیر علمی و تخصصی کنگره آیت الله فقیه خراسانی با اشاره به برگزاری کنگره آیت الله فقیه خراسانی در یزد، مهمترین هدف برگزاری کنگره را معرفی سیره علمی و عملی این عالم به جوانان و نسل امروز عنوان کرد.
حسینی کوهستانی همچنین بر اهمیت مقاله های ارایه شده به کنگره و نگاه صاحب نظران و اهل قلم در خصوص آیت الله فقیه خراسانی تاکید کرد.
وی افزود: این کنگره در سه محور اصلی شامل سیره علمی و عملی، اندیشه‌ های قرآنی و دینی و اندیشه های اجتماعی آیت الله فقیه خراسانی و ١٥ موضوع زیرمجموعه محورهای اصلی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مقرر شده کتاب های آیت الله شیخ غلامرضا یزدی همزمان با کنگره، تجدید چاپ و خاطره ها و کرامات این عالم در قالب تالیفاتی متناسب با نسل جوان کنونی منتشر شود.
محمدمهدی فقیه خراسانی، عضو شورای اسلامی شهر یزد و یکی از نوادگان آیت الله فقیه خراسانی نیز در این نشست گفت: بسیاری از مردم یزد پس از گذشت ٦٠ سال از درگذشت این عالم بزرگوار، او را الگوی علمی و دینی خود می‌ دانند.
فقیه خراسانی با بیان اینکه شخصیت علمی و مذهبی آیت الله فقیه خراسانی زبانزد بوده بر لزوم معرفی بیشتر بعد علمی این عالم تاکید کرد.
یادآور می شود آیت الله فقیه خراسانی عالم و مرجع علمی و دینی در سال ١٢٥٧ در مشهد متولد شد و در سن ٨١ سالگی در یازدهم تیرماه ١٣٣٨ در یزد چشم از جهان فروبست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار