رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به تبدیل ۵۵ درصد کاربری‌های مسکونی منطقه ۶ به اداری،‌ گفت: با این روند شاهد شب‌مردگی و تخلیه سکونتگاه در این منطقه خواهیم بود.
کد خبر: ۳۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 26 May 2015
به گزارش تسنیم، محمد سالاری در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تغییر کاربری‌های مسکونی به اداری،‌ اظهار داشت: 55 درصد کاربری‌های منطقه 6 در حال تبدیل شدن به کاربری اداری است و با این روند شاهد شب مردگی و تخلیه بخش سکونتگاهی در این منطقه خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود خطاب به قناعتی گفت: نباید چه از جریان اصولگرا و چه اصلاح‌طلب انتظار داشته باشید به صرف اینکه شما انتقاد کرده‌اید از شما تبعیت کنند. مبنای اصلاحات این است که از حق دفاع کند.

چمران میان اظهارات سالاری گفت: مبنای عقل این است که از حق دفاع شود.
سالاری در ادامه سخنان خود گفت: شما اعلام کردید در پروژه هتل اسپیناس 10 هزار متر مربع تخلف صورت گرفته بنده به عنوان عضو کمیسیون شهرسازی اعلام کردم مگر آنچه در این پروژه رخ داده بیش از آن چیزی است که کمیسیون ماده 5 مصوبه کرده که حالا توقع دارید من از شما حمایت کنم؟

قناعتی در پاسخ به سالاری گفت: این موضوع را باید از حناچی بپرسید! اجازه دهید وی درباره مسائل فنی توضیح دهد.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مدیریت شهری نوسازی بافت فرسوده است،‌ اظهار داشت: قطعا در کلانشهری مانند تهران حجم گسترده‌ بافت فرسوده در کنار بافت‌های باپایدار از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی ادامه داد: از شورای شهر تشکر می‌کنم که نسبت به توسعه کمیته شهری اقدام کرد و تشکر ویژه از کمیته معماری که با همکاری چمران فعال است و موضوعات فرابخشی را دنبال می‌کند. به دنبال دغدغه شورای شهر شاهد بودیم در سطح دولت ستاد ملی نوسازی بافت فرسوده به ریاست روحانی تشکیل شده و شهردار تهران‌، مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در آن عضو هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار