حواشی انتصابات علوم پزشکی
طاعتی : وظیفه ما خدمت به مردم است و در دورترین درمانگاه و یا روستاهای شهرستان چرام نیز چنانچه فرصت خدمت باشد دریغ نمی کنم اما هرگز این مسیولیت جانشین و سرپرست معاونت بهداشتی شبکه چرام را نمی پذیرم.
کد خبر: ۳۹۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 17 March 2017
حواشی دانشگاه علوم پزشکی استان همچنان ادامه دارد و انتصاب مدیر فعلی شبکه بهداشت کهگیلویه در پست جانشینی شبکه بهداشت و درمان چرام با واکنش تند محمد هاشم طاعتی همراه بوده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد هاشم طاعتی در گفت وگو باخبرنگاران انتصاب خود را به سمت جانشین و سرپرست معاونت بهداشتی شبکه چرام تکذیب کرد.
طاعتی رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه به خبر برخی پایگاه های خبری واکنش نشان داد و گفت خبر انتصابم به عنوان جانشین و سرپرست معاونت بهداشتی شبکه چرام را تکذیب می کنم.
وی تصریح کرد : وظیفه ما خدمت به مردم است و در دورترین درمانگاه و یا روستاهای شهرستان چرام نیز چنانچه فرصت خدمت باشد دریغ نمی کنم اما هرگز این مسیولیت جانشین و سرپرست معاونت بهداشتی شبکه چرام را نمی پذیرم.
بر اساس گزارش های رسیده محمد هاشم طاعتی که نقش بسیاری در توسعه بهداشت کهگیلویه در 4 سال گذشته داشته است از نحوه کنار نهادن و همچنین عدم تحقق وعده مسئولان برای ارتقای مسئولیت خود بشدت ناراحت است و تکذیب مسئولیت در چرام احتمالا به همین خاطر است و این مدیر توانمند، رد کردن این پست را نوعی اعتراض می داند.
گزارش : باوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار