پیام نوروزی آیت الله ملک حسینی :
نماینده ولی فقیه در استان : جامعه ای که مبتلا به تهدیدات است باید اقتصاد درون زا داشته باشد به گونه ای که مقام معظم رهبری شعار امسال را اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال نامیدند.
کد خبر: ۳۹۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 21 March 2017
سال 1396 از طرف رهبر انقلاب به نام " اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال " نامیده شد تا برای همه مسئولان مشخص باشد که بر چه چیز تمرکز داشته باشند.
در همین راستا نماینده ولی فقیه در استان در حرم مطهر امامزاده شاه قاسم به این موضوع اشاره و با بیان اینکه شعار سال نباید در حد شعار باقی بماند گفت: ایران اسلامی از ظرفیت های خوب آب وهوایی،منابع طبیعی غنی و سرمایه های انسانی برخوردار است و باید مسئولان از این ظرفیت ها برای تحقق شعار سال تلاش جدی کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت سید شرف الدین ملک حسینی با اشاره به اینکه ایران اسلامی باید اقتصادی پویا و شکوفا داشته باشد افزود : جامعه ای که مبتلا به تهدیدات است باید اقتصاد درون زا داشته باشد به گونه ای که مقام معظم رهبری شعار امسال را اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال نامیدند.
نماینده ی ولی فقیه در استان به خودکفایی ایران تاکید کرد و گفت:کشور ما باید با تکیه بر علم و استقلال روی پای خود بایستد و با رشد مادی زمینه ی هرچه بیشتر رشد معنوی در آن فراهم شود.
آیت الله ملک حسینی بااشاره به آسیب های اقتصادی از جمله پدیده ی قاچاق افزود: نباید افزون خواهی ها،کم کاری ها، سیاست بازی ها و باند بازی ها مانع رشد و شکوفایی کشور شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار