کد خبر: ۳۹۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸ 28 March 2017

نماینده کهگیلویه و چرام،در تعطیلات نوروز هم به میان عشایر توگبری چرام رفت تا دردل های آنها را بشنود و برای رفع محرومیت های عمیق این منطقه دستورات ویژه بدهد.

نماینده کهگیلویه و چرام،در تعطیلات نوروز هم به میان عشایر توگبری چرام رفت تا دردل های آنها را بشنود و برای رفع محرومیت های عمیق این منطقه دستورات ویژه بدهد.

به گزارش کبنانیوز از چرام،عدل هاشمی پور به همراه مسئولان شهرستان چرام و مدیر پرتلاش امور عشایری کهگیلویه و چرام از محرومترین نقطه این استان و حتی کشور بازدید نمود و ساعت ها پای سخنان آنها نشست.

توگبری که نماد محرومیت استان شده سالهاست طعمه خوبی برای سیاسیون استانی و حتی کشوری شده به طوری که در ماه گذشته کاندیدای شکست خورده دوره قبل ریاست جمهوری یعنی سعید جلیلی به میان آنها رفت و با گرفتن عکس یادگاری سفر خود را به اتمام رساند.

نکته جالب اینکه همان پیرزنی که دست هایزخمی و پینه بسته خود را نشان سعید جلیلی می داد دیروز به وی گفتم آیا جلیلی به شما کمکی نمود که متاسفانه جواب وی منفی بود تا نشان بدهد که بعضی ها علیرغم شعارهای عدالتخواهانه بیشتر به دنبال عکس یادگاری برای روز مبادا هستند تا کمک به محرومان مظلوم توگبری چرام.

اما دیروز عدل هاشمی پور که برای دومین بار در این منطقه محروم حضور یافت با تبریک سال نو بیان کرد:همین الان به مسئولان چرام اعلام می کنم مرتبه سوم که به توگبری آمدم دیگر نباید شاهد این محرومیت ها باشیم و می بایست حداقل آب شرب سالم و لوله کشی به این عشایر شجاع و غیور رسانده شود.

نماینده کهگیلویه و چرام با بیان اینکه کار نشد وجود ندارد بیان کرد:کارهای اساسی و کلیدی و مشکل آب و برق و جاده با همفکری هم حل و فصل شود.

وی با تقدیر از زحمات موفق و پیگیری مجدانه اجتهادی مدیر امور عشایر چرام اظهار داشت:مردم برای آب نگران نباشند و ۱۰کیلومتر خط لوله تهیه شده و تا هفته دیگر بارگیری و یه منطقه می آید.

هاشمی پور در خصوص وضعیت برق توگبری گفت:با مدیرغامل برق استان صحبت کردم و قرار شد که بعداز تعطیلات یعنی ۱۵فروردین بیایند برق کشی به ۱۳۰خانوار منطقه توگبری برق رسانی انجام شود و در سفر بعدی کلید برق زده شود.

وی خطاب به مسئولان در این نشست گفت:در سه سال آینده که به عنوان خادم این مردم هستم مطمین باشید بحث آب و برق و جاده و همچنین ساخت یک اتاق تمیز و مرتب در اختیار هر خانوار قرار بگیرد و با مسئولان بنیاد مسکن صحبت می نمایم که راحت بتوانند زندگی کنند.

هاشمی پور گفت:بحث مسکن را به طور جد پیگیری می کنم و کار نشد وجود ندارد.

وی در جمع پرشور مردم توگبری از فرماندار،بخشدار،رئیس راه و شهرسازی،امور صنفی مدیر امور عشایری و همه نخبگان و همراهان از اصحاب رسانه کبنانیوز و جمانیوز و همه کسانی که خوب و بد می نویسند تشکر می نمایم./کبنانیوز


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
آخه با انصاف ها این چه اخلاقیه؟
جلیلی مگه مسئولیت اجرایی داره که براشون کاری بکنه؟ توقع دارید عزت نفس مردم رو زیر پا بذاره و پول گدایی بهشون بده؟
فهم شما از مناطق محروم همین قدره؟
خوبه اگه همین جلیلی نیومده بود به منطقه شما تا صد سال آینده هم به چرام و توگبری فکر نمی کردید!
والا اگر انتخابات نزدیک نبود، اگر جلیلی نیومده بود پایه های قدرت شما رو متزلزل نمی کرد، هرگز این طوری به آب و تاب نمی افتادید...
هر چند بعید می دونم سه ماه دیگه بعد از انتخابات که خرتون از پل گذشت دوباره یادی از این مردم کنید...

ای دنیا تف بر دوستی تو...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
سلام
از تلاش های حاج عدل هاشمی پور بسیار سپاسگزاریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار