رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از اعمال محدودیت های ترافیكی در محورهای این استان طی امروز ۱۳ فروردین روز طبیعت، خبر داد.
کد خبر: ۴۰۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 02 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، علی رجایی افزود: با توجه به حجم فزاينده سفر در روزهای پایانی تعطيلات نوروز 95 و به منظور افزايش ظرفيت تردد در محورهاي مواصلاتي، تسهيل در عبور و مرور و ارتقاي ضريب ايمني محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي عبور و مرور، تردد انواع تريلر، كاميون و‌کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی طی روز یکشنبه ۱۳ فروردین در همه محورهای مواصلاتی استان به ویژه محورهای منتهی به تفرجگاه ها ممنوع است.
وی ادامه داد: همچنین عبور و مرور انواع موتور سيكلت در همه آزادراه ها و بزرگراه ها ممنوع است.
رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اظهار داشت:در روز ۱۳ فروردین مسیر جنوب به شمال مشهد به سمت کلات تا کیلومتر 10 از ساعت هشت تا 10 صبح و مسیر شمال به جنوب از سمت کلات به مشهد نیز از ساعت ۱۸ و ۳۰ تا ۲۱ یک طرفه است.
 وی افزود: مسیر جنوب به شمال مشهد به میامی از ساعت 8 تا ۱۰ صبح و از ساعت ۱۸ و ۳۰ تا ۲۲ نیز مسیر شمال به جنوب میامی به مشهد یک طرفه می شود.
رجایی ادامه داد: در محور سد کارده هم از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح از سه راهی سد کارده تا روستای معین آباد و از ساعت ۱۸ و ۳۰ تا ۲۰ و ۳۰ هم از روستای معین آباد به سمت سه راهی سدکارده یک طرفه می شود.
به گفته وی، جاده قدیم مشهد به نیشابور هم از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح مسیر شرق به غرب مشهد به ملک آباد و از ساعت ۱۸ تا پایان ترافیک نیز از مسیر غرب به شرق ملک آباد به شهر مشهد روز طبیعت یک طرفه می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار