این همه آمارهای تلخ فقط در 45 روز؛
تابناک: بدنبال بازرسی‌های ویژه که به مناسبت ایام نوروز روی مواد غذایی در سطح عرضه شده بود تنها در ۴۵ روز ۱۲۵ تن مواد غذایی کشف کردند.
کد خبر: ۴۰۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 04 April 2017
به گزارش تابناک اصفهان، کشف ۱۲۵ تن مواد غذایی آنهم در طرح ویژه نوروز یک هشدار بزرگ است .
 
با توجه به اینکه در طول سال هیچ گاه تمام دستگاه های نظارتی و بازرسی بر خود تکلیف نمی دانند که با حساسیتی که در ایام نوروز دارند تمامی دستگاه ها در یک حرکت هماهنگی تمامی اصناف را زیر ذره بین قرار دهند و این حرکت و بازرسی ویژه را در طول سال دو بار که یکبار در ایام نوروز و بار دیگر به شکل کمتر ویژه ماه رمضان شاهد هستیم.
 
در ایام نوروز تیم بازرسی اصناف، اتحادیه ها، تعزیرات، سازمان‌های مربوط و غیره  در یک حرکت هماهنگ بر تمام واحدهای تولیدی و عرضه مواد خوراکی و پوشاکی در حالی نظارت دارند که تنها در این طرح ویژه میزان زیادی از تخلفات کشف و ضبط می‌شود و باید دانست که اگر در طول سال این میزان بازرسی انجام گیرد بسیاری از تخلفات در نطفه خاموش می‌شود.
 
در طول سال وقتی صحبت از میزان تخلفات می‌شود اعلام می‌کنند تعداد بازرسین بسیار کم هستند و به تعدادواحدها نداریم و همین عامل سبب شده که یا به انتظار شکایت مردم بنشینند یا اینکه در طرح های ویژه فرصت پیدا کنند مراکز در محوطه‌های پرتردد و میادین اصلی شهر تحت نظارت قرار دهند و در اکثر مواقع نظارت بر کل مراکز تولید وتوزیع مواد غذایی و پوشاک در سطح شهر اصفهان مورد غفلت واقع می شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار