در دومین دور از نشست های ملی جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب افرادی حضور دارند که از پتانسیل بالای رای قرار دارند، افرادی مانند دکتر هدایت خواه ، بزرگواری و موحد که در این بین بزرگواری در نشست قبلی ، از منتقدین جمنا بود.وکیلی هم با بیان اینکه اجماع نظر اصلاح طلبان روی آقای روحانی است، گفت: به نظر من رای آقای روحانی، به نحوه رقابتی که شکل می‌گیرد، بستگی دارد.
کد خبر: ۴۰۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 06 April 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز پنج شنبه با حضور اعضای این جبهه در مجموعه فرهنگی شهر آفتاب آغاز بکار کرد.

قرار است در این مراسم 10 کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برنامه خود را ارائه کنند و اعضا به 5 نفری که جزو اصلحین می‌دانند، رأی دهند.
وزنه پر قدرت جمنا در کهگیلویه و بویراحمد
آنچه که خروجی این جلسه باشد برای استان کهگیلویه و بویراحمد ، شاید مهمتر از حضور افرادی که در این جلسه هستند ، نباشد.
در حالی که این روزها اصلاح طلبان استان در حال جنگ و دعوای درون گروهی هستند نیروهای اصول گرا مصمم به یکپارچه سازی مواضع خود برای کمک به کاندیدای خروجی جمنا هستند. 
به نظر می رسد اصلاح طلبان استان تحت القائات سیاسون مرکز نشین که بدون از هر گونه دردسری ، پیروزی روحانی را قطعی می دانند از همین حالا بر سر سهم خود در حال نزاع و درگیری هستند این در حالی است که با نگاهی به نتایج آرای انتخابات ریاست جمهوری در دور قبل نمی توان آن ها را پیروز دانست!
از سوی دیگر در دومین دور از نشست های ملی جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب و در میان اعضای این جمعت افرادی حضور دارند که از پتانسیل بالای رای قرار دارند، افرادی مانند دکتر هدایت خواه ، بزرگواری و موحد که در این بین بزرگواری در نشست قبلی ، از منتقدین جمنا بود اما اکنون در نشست تهران در کنار سید محمد موحد حضور دارد موضع عدل هاشمی را با وجود عدم حضور در این نشست ها بیشتر به سمت جمنا باید جستجو کرد و از طرف دیگر ، مواضع زارعی هم چندان صریح نیست ! پس اصلاح طلبان باید بدانند که وضعیت انتخابات آنگونه نیست که زیبا کلام و برخی تئوریسین های سیاسی می گویند بلکه آنگونه است که افرادی مانند دکتر وکیلی می گویند و با وجود اعلام تبلیغاتی اطمینان از پیروزی روحانی اما وضعیت را واقعی می بینند و سعی در مدیریت اوضاع دارند.
 
وزنه پرقدرت جمنا در کهگیلویه و بویراحمد/هشدار به طرفداران دولت در استان + تصاویر 
 
 خوشخیالی زیبا کلام و واقع نگری وکیلی
در حالی که زیبا کلام پیروزی روحانی را قطعی و با حضور رئیسی و اجماع اصولگرایان معتقد است رای های خاموش حتما به میدان می آیند و به نفع روحانی رای قابل توجهی خواهند داد اما به نظر می رسد وکیلی با مقایسه ی آرای کسب شده روحانی و مجموع رای های کسب شده رقبا کمی واقع بینانه تر اظهار نظر کرده است.
 عضو فراکسیون امید مجلس گفت: متناظر با استراتژی رقیب، در اردوگاه آقای روحانی هم سیاست متناظر انتخاب می‌شود.
محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با ارزیابی وضعیت رای روحانی در انتخابات سال جاری، اظهار داشت: آنچه من اطلاع دارم فعلا اجماعی بر افراد پوششی وجود ندارد.
وی افزود: اما در این میان نظری وجود دارد و آن اینکه متناظر با استراتژی رقیب، در اردوگاه آقای روحانی هم سیاست متناظر انتخاب می‌شود؛ به گونه‌ای که اگر جناح رقیب با چند کاندیدا بیاید این طرف هم با چند کاندیدا خواهند آمد، اما اگر با کاندیدای واحد بیایند، اصلاح‌طلبان هم یک کاندیدای واحد معرفی خواهند کرد.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: آنچه من اطلاع دارم بر این اجماع هست ولی هنوز روی هیچ کدامیک از این گزینه‌های پوششی اجماعی وجود ندارد.
وکیلی با بیان اینکه اجماع نظر اصلاح طلبان روی آقای روحانی است، گفت: به نظر من رای آقای روحانی، به نحوه رقابتی که شکل می‌گیرد، بستگی دارد.
وی ادامه داد: انتقاد بر عملکرد دولت آقای روحانی وجود دارد اما منابع مشروعیت دولت روحانی منابع مقبولی هستند، یعنی دارای جایگاه اجتماعی و رای تعیین کننده‌ای هستند.
این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: این منابع مشروعیت وقتی پای کار بیایند، رای آقای روحانی قطعی است به رغم اشکالاتی که به عملکرد دولت روحانی وارد است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با همه ی این تفاسیر ، به نظر می رسد اصلاح طلبان استان روزهای سختی را پیش رو دارند و اگر بر همین منوال خوش خیالی بمانند چندان موفقیتی را تجربه نخواهند کرد.
 
تصاویری از نشست امروز جمنا
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اصلاحطلب واقعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
اصلأ اینایی که در کهگیلویه‌ و بویراحمد به عنوان اصلاحطلب خودشون را جا می زنند اصلاح طلب واقعی نیستند بلکه به دنبال منافع شخصی هستند و ته دلشون می گن گور بابای اصلاحات
مهندس مکی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
من به موحد رای دادم ولی طر‌فدارروحانی هستم ،ازهرشخصی حمایت کند،برای من مهم نیست
چرام سبز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
من علی رغم اینکه طرفدار موحد بودم ولی الان دیگه برتم مهم نیست ایشان درسطح ملی از چه کسی حمایت میکند و باتوجه به شرایط کشور و ادامه وتکمیل کردن برنامه های روحانی باقاطعیت به حسن روحانی رای خواهم داد
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
رای هر جریانی در گرو فعالیت های خود اون جریانه،مردم از همیشه آگاه تر شدن میدونن به کی رای بدن،کارنامه این دولت هم مشخصه.
من ،تو،ما و همه میدونیم اوضاع کار ،اقتصاد،معیشت مردم ،رکود و...........به چه صورته
این دولت کارنامه قابل قبولی.....
سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند مگر بدست خودشان
اینقدر حرص جریانات سیاسی رو نخورید،به فکر آینده فرزندانمان باشیم!
آقای روحانی،وکیلی،موحد و........
همه یک رای دارند و آن هم مخفی!
هیچ کس از باطن کسی خبر نداره!
به ظهور آقا صاحب الزمان و اقتدار روز افزون ایران اسلامی
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
جمنا در کل کشور شکست خواهد خورد

که به تاریخ خواهد پیوست با این افرادی که جمع کرده دور خودش که پایگاه مردمی دیگه ندارن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار