قبادیان خبر داد:
تابناک: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: بخشی از پساب‌های زرین شهر تا پایان خردادماه به ذوب آهن اصفهان اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۴۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 29 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مجتبی قبادیان اظهار داشت: تامین آب مورد نیاز صنایع از طریق پساب های تصفیه شده به صورت جدی در اصفهان در دست پیگیری است.

وی بیان داشت: برداشت فاضلاب خام از شبکه های آبیاری و یا برداشت از پساب به منظور کشت و آبیاری محصولات کشاورزی غیر قانونی است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطرنشان کرد: پرونده های قضایی در این خصوص تشکیل شده است.

وی اعلام کرد: در راستای تخصیص پساب به صنایع از طریق تصفیه خانه مبارکه و لنجان پساب به مجموعه صنعتی فولاد مبارکه اختصاص می یابد.

قبادیان اضافه کرد: در راستای تخصیص پساب به صنایع در کنار ارتقای پساب ها گام های بسیار خوبی در استان اصفهان برداشته شده است.

وی بیان کرد: جهاد کشاورزی باید الگوی کشت خود را تغییر دهد و به جای استفاده از پساب برای آبیاری ها از منابع دیگر آبی برای آبیاری محصولات خود استفاده کنند.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه بخشی از پساب‌های زرین شهر تا پایان خردادماه به ذوب آهن اصفهان اختصاص می‌یابد، اعلام کرد: هم اکنون نیز اجرای شبکه خطوط انتقال پساب در لنجان و مبارکه در حال برنامه ریزی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار