جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در اقشار بسیج با بیان اینکه ایران در برابر دشمن دست‌بسته نیست، گفت: مسئولان دلباخته غرب نشوند.
کد خبر: ۴۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 29 May 2015
سرهنگ یحیی سالاری در همایش ایثار و مقاومت که سالن همایش‌های صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه استکبار جهانی تمام‌قد در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است، اظهار داشت: چهار تا پنج کشور به اسم جامعه جهانی دور یکدیگر جمع شده‌اند و بحث هسته‌ای را بهانه‌ای برای مبارزه با کشور ما کرده‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) به توطئه‌های دشمنان در مقاطع مختلف اشاره کرد و بیان داشت: در دهه‌های اول انقلاب توطئه‌های نابودکننده‌ای علیه کشور ما انجام می‌شد که این توطئه‌ها می‌توانست هر کشوری با قدمت طولانی را از پای در آورد اما کشور ما با انقلاب نوپا تمام توطئه‌ها را خنثی کرد.

وی با انتقاد از اینکه چگونه برخی مسئولان دلباخته غرب می‌شوند، متذکر شد: آمریکا اگر می‌توانست اقدامی علیه ما انجام دهد تاکنون این خود را کرده بود.

سالاری اظهار داشت: شرایط تحریم و اوضاع سخت اقتصادی دل برخی افراد را خالی کرده اما جمهوری اسلامی بسیار قدرتمندتر از گذشته در مقابل دشمن ایستادگی می‌کند.

وی ادامه داد: ما در حال مبارزه‌ با دشمن هستیم و در راهی که به بقای نظام منتهی می‌شود قدم بر می‌داریم.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: کلید حل مشکلات در ژنو و لوزان نیست بلکه در درست حل کردن مشکلات است.

سالاری متذکر شد: متأسفانه از هنگامی که در دولت جا افتاد که تحریم‌ها اثر کرده است این تحریم‌ها به واقع اثر کرد و قبل از آن مردم توجهی به تحریم‌ها نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: برخی کلید حل مشکلات را تنها در مذاکرات می‌دانند در حالیکه مأیوس کردن دشمن از خود تنها راه دفع مزاحمت‌های او است.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر اینکه ایران در برابر دشمن دست‌بسته نیست، یادآور شد: اسرائیل یک رژیم جعلی است و آمریکا برای دفاع از این رژیم جعلی دست به انواع جنایت در منطقه می‌زند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار